olen hävitttänyt koneeltani windows movie maker ohjelman,oliskohan se mahdollisesti jollain netti sivulla ladattavissa,suomenkielisenä tietenkin
mikäs käyttöjärjestelmä?Sen poistaminen vaatii kyllä taitoa ku se ainakin XP:ssä ja vistassa on käyttöjärjestelmän kiinteä osa eikä ladattavissa irrallisena missään teeppä näin: Käynnistä - Suorita Kirjota: moviemk.exe (paina enter) ja odota ihmettä
Ja kyseinen ohjelma sijaitsee siis: C:.\Program Files\Movie Maker\MOVIEMK.exe Tuo on Vistan polku mutta muistaakseni se on sama kuin XP:n.
Voihan NENÄ Mulla ei toimi movie maker... Aina, kun mä avaan sen, se lähettää virheilmotuksen, ewnkä voi tehdä mitään...
mulla ainaki kaikki kunnossa koneessa... Kävin just 2 päivää sitte lataamassa, kaikki oäivitykset microsoftin sivuilta, ja HP:n sivuilta kaikki ajuri/BIOS päivitykset... Sen veran uus kone, että kaikki kyl pitäs olla kunnossa. Pitäskö mun nyt tehdä jotain windowsin omalla korjausohjelmalla? Ja johtuukohan, mun koneen hitaus, siitä, et kovalevyllä on enää tilaa 75% Muistista...