Tilt Tilt Tilt

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Liquids 05.08.2004.

1. Liquids

Liquids Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kun poltan DVD Video levyä SONY DVD+-RW DOUBLE LAYER 8X, IDE,RETAIL asemalla, niin prk^* se poltto tiltaa kesken. Mitä voi tehdä?? Avi päätteitä oon polttamassa. Tekee mieli kiroilla argh.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Koititko polttaa data levyn vai miten?
    Millä ohjelmalla koitit polttaa?
    Onko toiminut aikaisemmin poltto?
    DMA asemassa päällä?

3. Liquids

Liquids Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on siis Nero ohjelma, millä oon koitellu polttaa. Oon yrittänyt montaakin eri vaihtoehtoa sieltä. Esim seuraavia, 'Luo Oma DVD Videosi', 'Luo Elokuva', 'Tallenna Suoraan Levylle', 'Polta DVD Videotiedosto. Ja tuossa kun oon koittanut luo DVD Video, niin se tilttaa kesken polton. Muissa vaihtoehdoissa koko ohjelma tilttaa usein jo siinävaiheessa kun lisään videotiedostoa siihen mukaan.

Juu ja en ole saanut vielä kertaakaan polttoa onnistumaan, koska sain aseman vasta eilen.

Nyt oon täsmentänyt sitä omgelmaa hieman, eli aina kun yritän Nerolla toistaa sitä videoleikettä minkä haluan polttaa, niin koko ohjelma tilttaa täysin...? Onko tuohon mitään ratkaisua? Tarkotan siis sitä kun toistetaan siinä kohdassa missä lisätään niitä erikoistehostita sun muita.

Viimeksi muokattu: 05.08.2004
  4. akukalle

akukalle Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    aseman asennus on onnistunut(tarkasta device managerista)
    Ja nerosta uusin versio?

5. bloc

bloc Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    et voi polttaa avi-tiedostoa dvd video muotoon suoraan vaan avit pitää ensin muuttaa mpeg2-formaattiin esim dvd2svcd:llä.

6. bloc

bloc Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    et voi polttaa avi-tiedostoa dvd video muotoon suoraan vaan avit pitää ensin muuttaa mpeg2-formaattiin esim dvd2svcd:llä.

7. Liquids

Liquids Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon nyt yrittänyt muuttaa avi päätettä mpeg2 formaattiin, sillä Neron Export Video systeemillä. Alku menee hyvin, kunnes sitten se tilttaa. Ja se tökkäsee juuri siinä kohdassa missä sen pitäisi alkaa toistamaan sitä viedoa samalla kun se muuttaa sitä. Vois tietysti kokeilla muuttaa sitä avi tiedostoa mpeg2 filuksi muullakin ohjelmalla. Mutta tietääkö kukaan mikä tuossa Nero ongelmassa on kyseessä?

8. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    pakkaappa vaikka tmpgenc:illä ne videot ja polta sitten Nero:lla.
    onko nero uusin mahdollinen?
    tarvittavat codec:it asennettu(ffdshow ei kelpaa kuin katseluun)?

9. Liquids

Liquids Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nerosta mulla on versio 'Nero Burning Rom 6 SE' ja sitten on 'NeroVision Express 2'. Juu ja oon kokeillu sillä TMPEGenc:llä muuttaa sitä avi tiedostoa, mutta se kestää jotain 20h, jota en mielellään viitsi odottaa, joten keskeytin sen. Niin ja Mitä codeceja siihen sitten tarvii?

Juu nyt onnistu... muutin avit Vobeiks sun muiks ja poltin ne. heh :]

Viimeksi muokattu: 06.08.2004
  10. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelisin eka kokeilla polttaa mitä tahansa dataa sinne levylle. Vaikka se avi tiedosto ihan avina sinne. Ja sit kokeilet toistaa sitä pc:llä. Eli selviää toimiiko sun asema ylipäätänsä.

Jaa tämä sivu