herjaa kokoajan vaa että "ei yhteyttä" "aikakatkaistu"lataus ja jako on molemmat nollissa....portti on ohjattu oikein, ohjelmallinen palomuuri on oikein, intternet-protokollat on oiken ja kaikki muu mahollinen mitä nuissa muuten hyvissä ohejeissa on mut ei vaa toimi...netti on 10mb baana...
Uudelleenasennus ei kyllä utorrentin tapauksessa auta...settings.dat:in tuhoaminen nollaa kaikki asetukset jos niissä jotenkin kummassa on jotain mennyt vikaan. - Onko palomuurista varmasti sallittu utorrent? - Toimiiko kun sammutat muurin? - Onko windowsin muuri pois päältä/ut sallittu sieltäkin? - Onko joku muu torrent- tai p2p-ohjelma joskus toiminut? - Pääsetkö nettiselaimella sille trakkerille millä nuo torrentit ovat? - Onko torrenteilla jakajia & lataajia? ..olen kyllä melko varma että muuriin tuo vain tökkää. Lisäksi kannattaa ut:n asetuksista laittaa protokollan salaus (protocol encryption) päälle ja asentaa Event ID 4226 Patch.
toimii mulla dc ja asensin ton 1.6.1 betan tosta utorrentista ja pelittää mut nopeudet on edelleen heikkoja...palomuurin poisottamista en oo vielä kokkeillu ja kyllä pääsen esim biratebayn trackerille...ja mitä yritin ladata oli melko suositun sarjan jakson
no ei mulla ton kans oo ollu ongelmia....dc:.llä paukutan sitä 700-1200kib:tä...on mulla tosiaan kerrran netti menny tohon "karanteeniin"