Mulla toimi µtorrent pari viikkoa ihan normaalisti ja tuli 200 kt/s lataukset mut nyt se lataa enää jotain 1-10kt/s vaikka olis lähettäjiä muttei muita lataajia ja siellä alhaalla on sellanen keltanen kolmio jossa lukee ei saapuvia yhteyksiä. Mulla on 2/512 langaton netti ja ericsson hm230dp nettiboksi voisko joku auttaa? Toi µtorrent ei siis saa yhteyttä kaikkiin käyttäjiin ja sit ipconfigeista ei saa selville ip ositetta ku siinon joku 10.....
Klickaas sitä kolmiota ja avutuvassa ikkunassa "Testaa onko portti ohjattu oikein" P2p-ohjelmat saa toimimaan kunnolla seuraavasti. Saadaksesi hyviä latausnopeuksia........ http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272719
No nyt on latausnopeudet vähä noussu mutta se silti sanoo että väärin ohjattu portti vaikka laitoin sen tuolta modeemin asetuksista ja langattoman verkon asetuksista mutta voi olla että laitoin väärällä ip osoitteella mistä sen oikean ip osoitteen näkee
Avaa komentokehoite, valitse komento ipconfig. Näet listassa DNS- palvelimesi, verkko-osoitteesi, aliverkkomaskisi ja yhdysväyläsi (oletusreitittimen) IP -osoitteet.
mä laitoin sen ip osoitteen mikä sielä oli sinne asetuksiin molemmis langattomaan ja se tavaliseen mutta silti ei toimi se ip oli joku 10.0...