Äänen kuuluvuus..?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by ROHELINE, Feb 8, 2003.

1. ROHELINE

ROHELINE Member

Trophy Points:
    11
    Tervehdys ! Olen täysin aloittelija tietokonejutuissa mutta intoa on enemmän kuin tietoa ! Ongelmani on seuraavanlainen: Latasin .AVI tyyppisen elokuvan jonka sain kivasti näkymään ladattuani codekit koneeseen MUTTA, jostain syystä elokuvan äänet eivät kuulu normaalisti. Kuuluvat osittain, mukana valtava kohina/rohina joka estää äänen kuulumista. Olen ladannut jos minkälaista codekkia, myös audiolle, saamatta apua ongelmaani. Aikaa olen viettänyt paljon lukeassani keskustelupalstaa.. Suurkiitos etukäteen !

Last edited: Feb 8, 2003
  2. lateh81

lateh81 Regular member

Trophy Points:
    26
    ettei olisi kameralla kuvattu elokuva teatterissa jollin äänet voi olla mitä on.. ohjella Gspot saat äänen pakkaus formaatin tietoon.

3. ROHELINE

ROHELINE Member

Trophy Points:
    11
    Jep, tsekkasin Gspotilla, Moonlight Odio Dekoda jonka löysin hakupalvelun avulla ja latasin. Sama juttu.. Ääni ikäänkuin kuuluu melkoisen kohinan ja rutinan alta. Gspotista sain seuraavat tiedot: 0x0055(MP3) ID'd as MPEG-1 Layer 3, ffdshow MPEG-4 Video Decoder --> DivXG400-->Subtitle Mixer, Moonlight Odio Dekoda-->Morgan Stream Switcher. Tää on outo juttu koska esim. musiikki kuuluu täysin ongelmitta.

4. ROHELINE

ROHELINE Member

Trophy Points:
    11
    Tervehdys tauon jälkeen. Ääniongelma selvisi yllättävällä tavalla. Äänikortti joka koneessani oli, oli niin vanha ettei se pystynyt "käsittelemään" nykyaikaisia ääniä. Yllättävää mutta uudella kortilla äänet toimivat mainiosti.

Kiitoksia kuitenkin avusta !

Share This Page