Tulee tuommoinen virhe ilmoitus ja sen jälkeen äänet häviät.Esim jos yrittää käynnistää windosmedia playeria niin se ilmoittaa näin "Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa käytössä olevan äänilaitteen ongelman vuoksi. Tietokoneessa ei ehkä ole äänilaitetta. Äänilaite voi myös olla toisen ohjelman käytössä tai toimia väärin." Jos olen jo käynnistänyt jonkun soittimen tai pelin niin silloin äänet kuuluvat niin kauan kuin sammutan ohjelman vaikka tulisi kyseinen virhe ilmoitus, mutta jos yritän aukaista sen uudestaan niin tulee mediaplayer tyyppinen virheilmoitus laitteesta riippuen.Olen jo formatoinut C:aseman ja laittanut toisen äänikortin, joten se ei ole ainakaan äänikortin ajureista kiinni.Nämä virheet ilmenivät sen jälkeen kuin olin asentanut internetin koneelleni.Minulla on palomuuri, viiruksentorjunta ja XP spyvare.Nämä ohjelmat eivät löydä mitään normaalista poikkeavaa, joten en ole varma vaikuttaako netti siihen mitenkään.Äänet palaavat aina kun käynnistän koneen uudestaan ja kuuluvat noin 10-20min sitten taas tulee virhe sama virhe ilmotus, silloin äänet taas häviävät.
Sitten sen ilmoituksen jälkeen koneen suoritusteho nousee heti 100% Tämä vie sitä tehoa.Toivotaan että nämä tiedot auttaa jotain. vedoksen nimi:drwtsn32.exe käyttäjänimi: systmen suoritin: 99 muistinkäyttö: 18 388 kt
Tapahtuuko tämä jos verkkopiuha ei ole seinässä kiinni (tai käyttää Windowsin omaa muuria)? EDIT: drwtsn32.exe siis tekee nuo virheilmoitukset ja logit, mutta tuo generic host ei saisi koskaan kaatua.