Äänet rätisee...

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista' started by Deadness, Nov 4, 2007.

1. Deadness

Deadness Member

Trophy Points:
    11
    Elikkä ongelmani on se että äänet rätisee aina silloin tällöin. Mulla on headset ja äänet rätisee niissä että kaijuttimissakin. Olen aika nobo tälläsissä asioissa joten selittäkää kaikki helposti.

Elikkä kyselkää minulta ja mä koitan vastailla..

Last edited: Nov 4, 2007
  2. NUIJJA

NUIJJA Active member

Trophy Points:
    66
    Ohjauspaneeli >> Äänet ja äänilaitteet >> Lisäominaisuudet ,, vedäs aalto säädintä vähän alaspäin.
    Ja muitakin mitä aalon oikealla puolella on "testaa".
    Josko ei auta, joutuneen päivittelemään äänikodekit emolevyn, tai jos erillinen äänikortti/ mukaan.

3. Deadness

Deadness Member

Trophy Points:
    11
    Päivitin audio codecit ja alko toimimaan.

4. ronkeli

ronkeli Member

Trophy Points:
    16
    mulla ois vähän samanlainen ongelma. liukusäätimien säätely ei ainakaan auttanu. mites toi kodekkien päivittäminen oikeen tapahtuu? äänikortti on integroitu realtek ac97.

5. Jamppe86

Jamppe86 Member

Trophy Points:
    11
    Mulla myös samankaltainen ongelma. Ääni pätkii ja venyy n. 1-3 sekuntia n. minuutin välein. Koneena on Compaqin Presario v6000, jossa Conexant high definition audio- äänikortti. Ostin tuollaisen ulkoisen Creativen Sound Blaster Live! 24-bit External- äänikortin 5.1 kaiutinpakettia varten, mutta pätkiminen jatkuu vaikkei ulkoinen kortti olis kytkettykään. Oon todella avuton koneiden kanssa yleensäkin, joten olis hienoa jos joku pystyis jeesaamaan noiden audio codecien asennuksen kanssa.

6. ThiEtWin

ThiEtWin Member

Trophy Points:
    11
    Itsellä sama juttu äänet venyy ja pätkii vähän väliä, päivitin audio codecit. Ei auttanut, myöskään aallon laskeminen ei auttanut. Mitä seuraavaksi?
    Kaikki alkoi siitä ku pistin videon pyörimään ja kone alkoi vinetä jostain "drwattson" jutusta, erroreita iski miljoona ja siinä samassa äänet alkoi rätistä ja sellaiseksi jäi.

7. mqwdrf

mqwdrf Member

Trophy Points:
    11
    Olettekos tarkistaneet liittimet ? löystynyt kajari liitin tekee rutinaa , äänten katoamisia, kohinaa, surinaa, volyymin heittoja...

Share This Page