hei ,minulla on sellainen ongelma etten saa ääntä kuuluviin sharpin tv.ssä hdmi piuhan välityksellä http://www.sharp.fi/cps/rde/xchg/fi/hs.xsl/-/html/tuotetiedot.htm?product=LC32LE351EBK&cat=111 En ymmärrä että mikä siinä on. Olen kolmella eri koneella yrittänyt ja kaikissa ääni kuuluu sonyn tv:stä heti ,ei muuta kuin vaihtaa hdmi outputin oletukseksi. Ajurit olen päivittänyt kahteen koneeseen. Silloin kun sharpin tv.n kytkee niin äänilaitteen hallinnassa näkyy tv ,mutta asetuksissa lukee hdcp ei tuettu. tv:lle menevää äänenvoimakkuutta voi suurentaa mutta mitään ei tapahdu kummiskaan. oudointa tässä on se että jos kytken satelliittivirittimen samalla hdmi kaapelilla televisioon niin silloin kyllä ääni kuuluu.
Löytyiskö töllölle firmispäivitystä? Vanhakin töllö? Olisko takuita? Muuten taitaa mennä huoltokäynniksi viallisen HDMI-puolen takia.... T: Vesku
tv on vajaa 1,5v vanha.reilu puol vuotta olisi takuuta jäljellä.On ollut ajatuksissa et käyn myyntiliikkees tiedustelemas et mitä tälle tehtäisiin