Ääni kuuluu,kuvaa ei näy

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Sandra, Nov 18, 2003.

1. Sandra

Sandra Guest

Asensin tv-out näytön ohjaimen.Laitoin johdot paikoilleen ja asennus on suoritettu.Ääni kuuluu vahvarista mutta kuvaa ei näy telkkarista,missä vika!Ja kuuluuko telkkarin takana oleva skartti olla in vai out?

Nyt näkyy kuva,mutta mustavalkoisena ja ainoastaan tietokoneruudusta on kuva ei itse leffasta..mediaplayerin ruutu näkyy mustana telkkarissa..

Last edited by a moderator: Nov 18, 2003
  2. PJKuona

PJKuona Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko sinulla mahdollisesti Radeonin piirillä varustettu näytönohjain? Kokeile vaihtaa tv ensisijaiseksi- (primary) ja monitori toissijaiseksi- (secondary) näytöksi.

Last edited: Nov 18, 2003
  3. Sandra

Sandra Guest

Olen niin pöljä näissä asioissa,kun luin noita muita viestejä etten osaa nyt tehdä mitään..voisitko ystävällisesti selittää ihan yksinkertaisesti mitä tee?

4. Sandra

Sandra Guest

näytönohjain on AG200

5. PJKuona

PJKuona Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo ei taas minulle sano yhtään mitään, mutta jos se on radeon, niin voit vaihtaa tuon television primary -näytöksi seuraavalla tavalla: Klikkaa hiiren oikeaa nappia työpöydällä ja valitse properties, sitten settings -välilehti -> advanced -> displays. Sieltä pääset vaihtamaan primary/secondary näyttötiloja.

En muista ulkoa miten tuo vastaava homma tehdään esim: Geforcen ohjaimissa, mutta kokeilemalla ne oikeat asetukset varmaankin löytyvät.

Share This Page