Ääni ongelma musiikkia kuunneltaessa ja tehdessä!

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista' started by setjam, Mar 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. setjam

setjam Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs kun kuuntelen musiikkia niin oikea kaiutin särisee ikävästi. Äänikortin uusimmat ajurit olen ajanut ja kaikki asetukset tarkistanu, mutta mikään ei näytä auttavan! Kun liitän kaiuttimet/kuullokkeet konee etuosassa olevaan vihreään reikään, ääni kuuluu joka kaiuttimesta, mutta oikean puoleinen särisee ikävästi. Kun taas liitän kaiuttimet/kuullokkeet takana olevaan vihreään reikään, vasen kaiutin/kuulloke lakkaa kokonaana toimimasta!

Koitin säätää dxdiagnoosi asetuksista laitteen kiihtyvyyttä pienemmäksi ja kaikkea muuta olen koittanu mitä täältä olen jo toisista keskusteluista lukenut. Mutta kun ei, niin ei!

Voisiko äänikortti olla rikki? Kaiuttimet ja kuullokket ei ainakaa ole, koska toisessa koneessa toimii loistavasti! Äänikortin resursseissa ei myöskään ole ristiriitaa. Eikä mikään muukaan TIETÄMÄNI asetus ynm ole pielessä?!

Mikrofonissa on samantapainen vika: kun äänitän musiikkia (uudella suurikalvoisella kondensaattori mikillä, joka on myös täysin toimiva), niin nauhotusohjelma äänittää vasenta paljon, paljon kovemmalla äänentasolla, kuin oikeaa! Ei pitäisi olla ohjelman asetuksista kiinni, koska muut äänitysohjelmat tekee samaa...

-Help the n00b-

Last edited: Mar 4, 2008
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page