Tietääkö joku missä vika, kun katson leffaa jossa ääni codeccina on "0x0055(MP3) ID'd as MPEG-1 Layer 3" äänet on edellä kuvaa? Olen kokeillut yleisimpiä toisto-ohjelmia mutta ongelma on sama paitsi DivX Player jossa äänet kuuluu niinkuin pitääkin, eli leffoissakaan ei pitäisi olla vikaa. DivX player on muuten hyvä ohjelma mutta se kun ei tue tekstityksiä. Osoisiko joku auttaa tai onko jollain ollu samallaista ongelmaa?
Oukei... Löysin vian? ja kirjotan mun selvityksen jos jollain on sama ongelma! Äänet tuli miten tuli, mutta ei niin kuin piti... Eli, mulla tuli ääni edellä (joskus jäljessä) tai sekasin... mutta päin v....a! Tämä koskee varmaan kaikkia MPEG-1 Layer 3 codeckeja??? Eli, mene ohjauspaaneeliiin --> äänet ja äänilaitteet --> laitteisto --> äänisignaalin pakkauksen hallinta --> ominaisuudet --> ja taas ominaisuudet --> fraunhover IIS Layer-3 codec --> ominaisuudet --> ja valitse: älä käytä tätä äänisignaalin pakkauksenhallintaa. Tämän jälkeen avatessasi leffaa, jossa on ollut kyseinen ongelma, Windows media playerilla, pitäisi tulla ilmoitus, että haluatko ladata tietyt ohjaimet jne. niin vastaat kyllä! Sen jälkeen ääni ongelman pitäisi lähteä! Niin teki ainakin mulla! En tiedä missä vaihees toi "fraunhover IIS Layer-3 codec" tai vastaava oli vahingoittunut, mutta ongelmasta selvisin!!! Toivotaan että tästä olisi apua muillekkin.