Eilen iski koneeseen outo vika. Tuttuun tapaan avasin iTunesin ja laitoin musiikkia soimaan. Sitten se musiikki ehti soida varmaan kokonaiset kaksi sekuntia, kun särähti. Sen jälkeen se väin särisi ja värisi jatkuvasti. Vika ei ollut kajareissa, kokeilin niillä ja kuulokkeillakin. Ja on siis ajoittain niin paha, ettei sillä todellakaan mitään musiikkia kuuntele/elokuvia katsele... Eikä se ole pelkkä ääni. Jos vaikka olen katsomassa videoita (youtube, tai oma tiedosto koneella.), kuvakin pätkii yhdessä särinän kanssa. ;; Eli kaiketi se vika on jossain koneen sisällä... (Tämä kone on kyllä jo aikasen vanha ja ollut noin 4:n vuoden ajan aktiivisessa käytössä..., toivottavasti ei kuitenkaan nyt vielä hajoaisi.) Kyseessä on Vaio, malli PCG - 6G1M Jos tämä on jokin yleisempi/helpommin korjattava ongelma, olisin tosi iloinen avusta.
Sama ongelma tulee välillä, mut se tulee mulla ainakin siitä että liikaa ohjelmia päällä ja kone lagii.
Mulla siis särisee ihan vaikka olisi vain yksi ohjelma päällä. Kone lagittaa mullakin herkästi, mutta siinä ei ole mitään erikoista aiempaan verrattuna. Tää särinä lähinnä huolestuttaa...