Moro, kävin tossa ostamassa Kingstonin HyperX 120gb SSD kovon johon sitten asentelin Win7 64bit uusiksi. Kaikki muu toimii niinkuin pitää (ja vielä järkyttävän nopeesti verrattuna vanhaan HDD:n) paitsi en saa kajareista ulos pihahdustakaan. edit. häiriö ääni kyllä tulee jos kajarin piuhan ottaa ulos/koskee sillä esim koneen runkoon. Motherboardina on Asus P6T SE ja kajareina jotkut perus Logitechit. Ajureissa näkyy tällä hetkellä "Realtek High Definition Audio" (jonka kävin hakemassa Asuksen sivuilta) sekä "High Definition Audio -laite" (Windows hakee ton aina automaattisesti jos poistaa sen). Alussa siellä oli myös "AMD High Definition Audio Device" jonka oon näköjään onnistunu poistamaan tässä kikkaillessa (ei tosin toiminu äänet sillonkaan). Tuleekos porukalla mieleen missä voisi vika olla? Mitä oon ite ymmärtäny ni ton Realtekin ajurin pitäis jo riittää että ääntä pitäs tulla pihalle? Kokeilin myös laittaa jotkut kuulokkeet koneeseen kajareiden tilalle enkä saanu niistäkään ääntä ulos. Oon myös katsonu ettei äänet ole mutella, Speakerit on oletuksena päällä ja kajarin johdot samoilla paikoilla kuin edellisen käyttiksen kanssa jossa ne toimivat.
Löytyy seuraavat: Digital Audio (HDMI) Speakers <- Oletuksena tällä hetkellä Digital Output(RCA+Optical) Realtek Digital Output Kaikkia oon kokeillu käyttää defaulttina päällä eikä toimi