Ääniongelma

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by arppis, Aug 4, 2004.

  1. arppis

    arppis Member

    Joined:
    Jan 27, 2004
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olenkohan ensimmäinen jolla on kyseinen probleema?:)
    Eli kuvaus on tässä:Kaikki alkoi xp:n jumittuessa totaalisesti.Käynnistin koneen uudestaan ja siitä alkoi tuskainen taival äänien etsinnässä.Eli ei emon piipailua kummempaa ääntä koneesta lähde.Äänikorttina on sb live 1024 ja olen myös kokeillu kahta muuta äänikorttia eliminoidakseni sen että kortissa vika olisi.Käyttöjärjestelmän olen uudelleen asentanut ja biosisstakin olen audiot laittanut pois ja päälle mutta kun ei.Johdot olen tarkistanut noi 189 kertaa että sielläkään ei vika ole.Auttakaa nyt joku,please... sillä kone ilman ääniä on kuin Ferrari ilman renkaita eli ei kiva.Emona on Inttelin D845BG ja käyttiksenä xp pro.Kiitollinen vastauksista.
     
  2. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    tunnistaako windows kortit ja ajurien asennus onnistuu?
    start/käynnistä->run/suorita->sndvol32 ja kurkkaa ettei mikään ole mute:lla tai voluumit minimissä.
     
  3. arppis

    arppis Member

    Joined:
    Jan 27, 2004
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ei ole mutet päällä.Asennus menee ihan normaalisti windows tunnistaa kortin ja asentaa sen mutta ei kylläkään anna päivittää ohjainta creativen omiin ohjaimiin.Eli tulee ilmoitus ettei korttia tunnisteta kun ajaa creativen omaa asennusohjelmaa.
     

Share This Page