Eli äänet katosivat aivan yhtäkkiä ilman minkäänlaista varoitusta. Tämä kone mulla on ollut jo vuoden verran ja ikinä ei ole ollut äänen kanssa mitään vaikeuksia. Nyt kuitenki ohjauspaneelin laitteisto kohdassa lukee vain että "Laitetta ei voi käynnistää (koodi 10)". Äänenvoimakkuus herjaa, että "aktiivisia mikserilaitteita ei ole." Yritin jopa tolla system restorella ratkaista tätä probleemaa, mutta se ei tuottanut tulosta. Vian määritys neuvoo poistamaan tuon kyseisen Vinyl AC'97 Codec Combo Driver (WDM):n ja asentamaan sen uudestaan, mutta tämäkään ei auta. En käytänössä tiedä mitään tietokoneista, osaan installoida pelejä, kuunnella musiikkia ja katsoa leffoja ja siihen tietämykseni loppuukin. Joten tällä hetkellä olen aivan sormi suussa, eikä ole aavistustakaan kuinka menetellä. Olisi kuitenkin mukavaa saada äänet takaisin. Olisin tuhannesti kiitollinen jos joku minua pystyisi tässä tilanteessa auttamaan ja vielä jopa niin, että ymmärtäisin mitä tehdä. Kiitos jos etukäteen!
ei toimi ollenkaan tuokaan =/ yritin kyllä, mutta se rupeaa etsimään sille päivitystä ja kertoo sitten sen olevan uusin versio kyseisestä ajurista. oudointa tässä tosiaan on se, että toi meni epäkuntoon aivan yllättäen. ymmärtäisin jos olisin tehnyt koneella jotain älyttömiä muutoksia ja sählännyt jotain, mutta pelkästään nettiä selailin ja sitten tää tapahtui...