Moi, Olen tässä jo pitkään miettinyt miten toteuttaa äänen siirto läppäristä stereoihin langattomasti. Vielä kyseinen homma etenee niin että läppärin 3,5mm ulostulosta adapterilla rca:ksi ja stereoitte sisääntuloon kiinni mutta muuton takia haluaisin läppäristä kaikki mahdolliset johdot irti, eli pitäsi jollain tavalla saada se ääni sinne stereoihin. Käytettävissä olevat olevat liittimet rajoittuvat läppärin 3,5mm plugeihin ja vahvarin rca-tuloon, joten jos tietää miten ratkaista ongelman niin arvostaisin todella. Itse olen yrittänyt löytää jotain laitetta jolle voisi w-lanin yli "lähettää" ääntä mutta moisia tuskin on? Yksi vaihtoehto olisi pistää shoutcast serveri koneelle ja lähettää oman yksityisen wlanin yli esim PSP:lle musiikki nettiradiona joka taas olisi kytkettynä stereoihin, mutta hankalaksihan tuokin voi käydä?
Itellä sama ongelma eli pitäs saaha läppäristä musiikki langattomasti stereoihin. Ei vaa tunnu mitää löytyvän mikä kelpais itelle. Applen airport ois tietty helpoin mut käyttää jotain itunesia jota en suostu käyttää ku pitäs saaha winampin kautta kuunneltua musaa, tietty. Bluetoothin kautte ku yrittää ni diskantit särkee. Kukaa jaksanu penkoo asiaa syvemmin ??? Apua ois kiva saaha!
Itse itselleni vastaten niin kävin ostamas tuon airport expressin. Muuten toimii ihan jees mut signaali pätkii välil eli hävittää ton ae:n. Kellää tähän apuja??