Hei! minulla olisi ongelma enkä tiedä miten sen saan pois? Latasin ohjelman joka olikin ihan väärä kun luulin nyt se on työkalu palkissa pop uppaamassa että minulla olisi spyware ja muita viruksia ja pyytää lataaman jonkun virusten torjunta ohjelman ja se on ärsyttävää ja estää tekemästä monia asioita vaikka minulla on jo. Poistin sen kansion teidostot mutta silti se ei lopu mikä avuksi?
Viestin muokkaus: Opettele jatkossa käyttämään viestin muokkausta, jos tulee lisättävää lyhyen ajan sisään. Tällainen kuva viestin oikeassa reunassa: Ja tutustu foorumin sääntöihin: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717 Tuosta varmaan kannattaa lähettää Hjt-loki sille kuuluvalle alueelle, jos nuo fiksaajat sen sillä saisivat pois.
jos saanen auttaa, niin HJT:n käyttäminen on helppoa, ensiksi haet sen koneelle, sitten sen käynnistämisen jälkeen painat perform scan and save as logfile (tai vastaavaa), sitten skannauksen jälkeen ilmestyy muistio, jossa on se loki, postaat sen lokin sitten niille varatulle alueelle, sen jälkeen, kun sulle on kerrottu (tulkitsemisessa kestänee), et mitkä pitää poistaa, niin käynnistät HJT:n uudelleen ja etsit ne rivit, jotka on pyydetty poistamaan, ruksaat ne ja painat fix checked