1000€ Budjetti!

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by OttoManni, May 15, 2009.

1. OttoManni

OttoManni Member

Trophy Points:
    11
    Tervehdys Kaikille!

Juu elikkäs yo-lahjaksi olen saamassa 1000€ edestä jotakin(ei rahana) joten päätinpä sitten valita PC:n koska oma PC alkaakin olemaan jo antiikkia :). Olen tässä nytten tässä nettiä selaillu ja tajunnut etten koneista paljoakaan tiedä, mutta kuitenkin sen verran että voisin tehdä ihan tyydyttävän hankinnan. Joka tapauksessa ajattelin kumminkin kääntyä teidän harrastajien puoleen jotka tiedätte tämmöstä PC-tavista paremmin nää jutut.

Eli konetta käytän siis päivittäin, ja haluaisin vinkkejä että minkälainen paketti olisi hinta- laadultaan hyvä. Käytän PC:tä pelaamiseen, leffojen katseluun ja yhteydenpitoon. Eli budjetti on max 1000€ mutta totta kai saa maksaa myös vähemmän. Tärkeätä on että uusimmatkin pelit pyörivät sillä vielä jonkin aikaa.

Kiitos avusta :) arvostan sitä kovasti!

ps. kysykää jos jokin jäi epäselväksi

2. Wintoosa

Wintoosa Regular member

Trophy Points:
    46
    Pitääkö näyttö sisältyä, vai tuolla budjetilla keskusyksikkö?

3. poromise

poromise Regular member

Trophy Points:
    26
    Seuraava on toisesta threadista (minun tekemäni kylläkin)

Hintaa voi halutessaan pudottaa heittämällä kankkulan kaivoon tuon Vistan ja lataamalla Windows 7 RC:n tilalle. Microsoft siis jakelee ilmaiseksi noita, ainakin heinäkuuhun asti. Pitäisi pystyä ilmaiseksi käyttämään vielä ensi vuoden puolelle, ennen kuin tarvitsee lisenssiä ostaa. Jääpähän massia sitten hiiren ja näppiksen osteluun, jos ei tyydyttäviä sellaisia nurkista löydy. Loppurahoilla voi ostella vaikkapa pelejä :)

EDIT: Niin, siis setti koottu Jimm's Pc-Storesta, jos ei kuvan ulkoasu ole ennestään tuttu.

Last edited: May 15, 2009

Share This Page