elikkä kaverini kasasi pari kk sitten koneen, verkkokaupassa sanoivat että osat ovat yhteen sopivia. Nytten olemme kuitenkin huomanneet että useat peli eivät toimi kuten Battfield 3, terraria ja nexuiz....battlefield 3 kohdalla ilmestyi näytölle ilmoitus virheellinen lisenssi error 0x000000 ja missing dll....myöskään windowsin uudelleen asentaminen ei auttanut. koneen tiedot: Prossu: AMD FX-4170 Quad 4,2GHz RAM: 16GB Kingston HyperX 1600 MGhz Näyttis: AMD Radeon HD 7900 Series 2774MB GDDR5 Virtalähde: Cooler Master GX750W Bronze Käyttis: Win7 Pro 64bit Emo: Asus M5A78L Kovo: Seagate Barracuda 1TB
näinpä,tai ultimaten... Tosin itse pitäisi laittaa seiskan Pro asennukseen,kun microsoft tarjosi sen niin ystävällisesti minulle (vink: Dreamspark )
Koulun kautta Noita on kaksi teoriassa minulla,normaali dreamspark,sekä dreamspark premium,normissa saa server 2012/2008/2008R2 kaksi kalleinta versiota,ja tuo premium dreamspark saan taas nuo serverit kaksi kalleinta+xp/vista/7/8 Pro versiot(vista taisi olla business) sekä server 2003,dos 6/dos 6.21 Eli lyhykäisyydessään,minulla on 2kpl server 2012/2008,joilla en tee yhtään mitään ja onko mahdollista rajoittaa microsoftin koodin pituutta,esim että product key toimii vain 2v?,koska tuon dreamsparkin kautta otetut winukat on 2v kestäviä,tosin se 2v kesto lukee vasta kun lataa asennusmediaa tuolta, mutta ahh,opiskelijan ainoita hyviä puoli ilmaiset winukat,
Mihin noita alennuksia tarvii, kun aidon veroisen ultimate saa muutenkin ilmaiseksi... Eiku hä? Aloittajalle Windows siis ajureineen ja peleineen asennettu uusiks? Tämän jälkeen en enään ohjelmisto viaksi sanoisi, mutta onko kaikki windows päivitykset ladattu? Kerroppa se "missing dll" tiedoston nimi ja voit myös kokeilla vanhempia/uudempia näyttiksen ajureita.
100€ on koneiden kanssa sen verta pieni investointi että jos wintööttiä ei raski ostaa (tai osaa imuttaa, eikö hä?) niin sama heittää leikki kesken. Tietenkin jos ilmasena saa niin aina parempi. Ja ennen saarnaa, koneella hyrrää aito wintöötti. Onkos aloittaja ostanut kaikki nuo pelit jotka ei toimi vai onko netin syövereistä napattuja?
400 euron koneessa Wintööt tois hintaan 25% lisää. Ei sitä halvoissa koneissa pieneks investoinniks voi sanoo. Ketjun asiaan, ajele hci memtest. Muistit voi aiheuttaa tollasta ja ne on helppo testata.
400euron koneella taitaa pelailu kääntyä enemmän pasianssin kuin bf3:n puoleen. Saatoin toki esittää aiemman väitteen vähän tökerösti, mutta lähinnä "harrastelioihin" viittasin. (oli tarkoitus viitata)
Oletteko itse kasanneet koneenne? Onko se kellotettu? 16GB muistia. Ette varmaankaan käytä yhtä neljännestä siitä, pelkällä pelaamisella. Kokeille kaikkia kampoja, yksi kerrallaan. Kau'immaisessa slotissa, prossulta päin. Jollei tämä auta, koekile niitä yksitellen 1333MHz nopeudella. Edit: Itse asentaisin koko Windowsin yhdellä kammalla(yhteensopivuus/vakaus) ja ilman kellotuksia(vakaus), varmistuakseni siitä ettei ne vaikuta lopputulokseen. Edit2: Eli tarkemmin luettua kone on itse kasattu. Onko kaikki tarvittavat virtajohdot paikoillaan? ...kokeillut uudelleen asentaa näyttistä paikoilleen?
kokeiles luoda tili,ja varmistaa se koulun sähköpostilla(yksi vahvistusmahdollisuus on koulun oman sähköpostin käyttö mene ihan vain https://www.dreamspark.com/Student/Default.aspx koita päästä sisään Tuolla saa normin,jos koululla on premium,niin kannattaa kysellä,onko mahdollista saada sitä tiliä sinne premiumiin
Voitteko jättää noi dreamspark viestit pois tästä ketjusta. Yksityisviestiä. Tai vastatkaa edes samalla jotain järkevää ja ketjun aloittajan ongelmaan. 'virheellinen lisenssi error 0x000000 ja missing dll.' Toi kyllä vaikuttaa ei-aito-ohjelmalta ja/tai vialliselta asennusmedialta. Live Linuxilla konetta voi testailla. Samoja pelejä tosin ei voi kokeilla. (Löytyykö linuxeille pc:n kyykyttävää peliä.) Ultimate Boot CD tai Hirens Boot CD, niissä kokoelma ohjelmia joilla testata osien toimintaa. Winukka siis on aito. Takuusti? Ettei myyjä ole retkuttanut ja antanut kopiota? Gereti kysyi: 'onko windows aito? bsodin voi aiheuttaa moni asia' Mutta error 0x000000 ei ole BSOD viesti, niissä on STOP: 0x..... Eli onko se BF3 ja muut pelit aitoja?