noniin se ois aika hankkia nyt uus kone. oon seuraillut täällä näitä eri kokoonpanoja ja itse päädyin tälläiseen: http://www.aijaa.com/v.php?i=7093579.bmp onkos tuossa muutettavaa vai pistänkö tilaukseen tuollaisenaan? ainut asia josta en oo varma et onko tuo prossu kannattava ostos vai pitäskö se vaihtaa 1055t? kiitos neuvoista jo etukäteen edit: saatteko te tosta kuvasta selvää? hankaluuksia saada koko ostoskori näkymään kokonaan ku ottaa kuvan siitä ni piti pienentää
Huonosti näkyy kuva. Hyvältä se silti näyttää mut mikä toi prossu on? Oikeestaan vaan se paljo se maksaa. Nii ja F-Secure mäkeen ja vaikka Avast tilalle.
Prossu on: Phenom II X6 1090TBE/AM3 3.2GHz 9MB 125W. mutta tuota tuota mitenkä saisin koko ostoskorin yhteen kuvaan print screenil? ku se ei mahu näytölle kokonaan ilman alaspain scrollausta
Käytä imagehackia niin voi edes zoomata... Hyviltä osat näytti, jos oikein katsoin (suurennuslasi apuna) Kokeile ottaa kaksi kuvaa. Prossuksi 1055
1090T näyttää olevan, vaihda 1055T.sama prossu, 400mhz kelloero. sen mitä jää, laitat parempaan näytönohjaimeen. Uskoakseni kaikki 1050T menevät kevyellä kellottelulla 3,5ghz Ninja 3 tuulettimella. Rahat jotka säästyy prossusta, ja F securesta jonka otat pois, laitat 580GTXsään. Tällä hetkellä tehokkain näytönohjain. Tehoero tuohon 6870seenkin on jo huomattava, uskoakseni 25% tehoero jo?
jooh ei taida olla ihan varaa tohon 580 gtx. näyttäs maksavan 511euroo viel lapstores koitan saada paremman kuvan nappastua..
http://img41.imageshack.us/img41/8941/nimetn11.png olisko nyt vähän selvempi. tuo setti on yhteensä 994e.
juu eiköhän se onnistu mutta ajattelin että testaavat kuitenki et kone pelittää kun asentaavat sen windowssin. ettei kuulu mitään ihme ääniä koneesta kun aukasee jne.. ei tarvii heti takas olla lähettämässä =) se oli tuossa asennuksessa ideana
Nehän nimenomaan testaa sen. Menemällä BIOSiin. Siihen mennessä kyllä ilmenee, jos on jotain vikoja osissa tai asennuksessa.
hmm juujuu.. pitäsköhän se sitte muuttaa hmm=) JustGamer, sanoha oma mielipitees tuosta meitsin setistä. oon lukenu nuita sinun komentteja täällä aika paljon ja tunnut tietävän erityisen paljon eri atkista.. ois kiva kuulla myös sinun suusta lähtisitkö muuttamaan mitään vai pitäsitkö ton?
Hei Bpvest onko avastilla ja f-securella sitte niin iso ero vai onko joku muu syy tuohon et f secure mäkeen?
En muuttaisi tuosta setistä mitään. Avast on ilmainen, F-Secure maksaa. Avast on kevyt ja tehokas, F-Secure on yleensä raskas ja suht tehokas. Siinä ne erot.
F-Secure maksaa eikä oo ratkasevasti parempi. Ei välttämättä oo ollenkaan parempi ees. Puhdasta tuhlausta.
Itte oon käyttäny jo kauan Zone alarmia ja Avira antivirusta. hyvä yhdistelmä. käsittääkseni zone alarmi ei oikee pelitä avastin kaa, ainakaa xp aikoina.