X79 päivitys paketin ostamista olen nyt suunitellut ja tälläsen olen kokonut: Ennestään löytyy Amd Radeon HD6990, 90gb Corsair Force GT, Corsair h100 ja muut osat. Tämän paketin rakentamiseen tulen myös ostamaan 100e edestä modaus kamaa kuten punaisia kaapeleita, neon lamppuja jne... Kysymys kuuluu, että onko paketti hyvä ja onko se kannattava.
Mihin ihmeeseen tarviit 32 gigaa muistia? Jos tosiiaan aiot hankkia nämä, niin oon ehkä ihan pikkasen kateellinen =P
Ei todellakaan kannata tuohon päivittää. Ei ole mitään järkeä ostaa koneeseesi yli tonnin päivityspakettia. Itse kellottaisin prossua ja näyttistä, järkevin vaihtoehto.
Juu kyllä toi nyt menee jo vähän yli kun tolla sun sigussa olevalla koneella pyörii kaikki täysillä vai pitääkö päästä kehumaan. Tee niinkuin Dawn121 tossa jo kirjotti ja säästä rahat
Harrastelijana ajettelin vaan hankkia... Omaki on ihan hyvä, mutta jouluks ajattelin uutta konetta ja tää tuli joten...
Harrastelijat/ ammattilaiset/ perehtyneet eivät kysele täällä näitä kykymyksiä: Big mistake bro. Muista osistasi päätellen pelaat kuitenkin aika paljon jolloin tuo paketti kokonaisuudessaan menee ihan mörön p*rseeseen. Jos haluat näkyvämpää suorituskykyä osta ennemmin toinen näyttis, kokoa RAID 0 SSD setti, rakenna kunnon vesijäähy setti ja heitä nuo compactit lelu jäähyt hevon kuuseen.