2.1 Setti ~50e

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista' started by tebaboy, Jul 17, 2008.

1. tebaboy

tebaboy Regular member

Trophy Points:
    26
    Moro

Olen siis ostamasa tietokoneelle 2.1 settiä näiden 10v vanhojen kaijuttumien paikalle. Pitäisi saada mahdollisimman hyvä setti n. 50e, joten olisiko teillä ehdotuksia.

Logitech X-230 2.1 on aika ostettu setti, mutta tuo on jo aika monta vuotta vanha, joten onkohan jtn parempia settejä tullutt?

2. MiKa85

MiKa85 Regular member

Trophy Points:
    26
  3. pezkuu

pezkuu Guest

Itelläni oli 5.1 noista... hyvi kyllä jytisee :)

4. Marsu123

Marsu123 Member

Trophy Points:
    16
    mulla on samat ku MiKa85:lla.Iha hyvi kyl jytisee!!

5. CSSammye

CSSammye Regular member

Trophy Points:
    26
    No mulla on nuo Logitechin X-320 kajarit ja hyvin pelittää, eikä äänessäkään oo huomauttamista.

6. Yottabyte

Yottabyte Regular member

Trophy Points:
    46
    Mullakin on nuo X-230:t, basso on subbarin kokoon nähden ihan mieletön, iskut voi tuntea koko talossa ihan missä kolkassa tahansa.

Kuitenkin jos tykkää oikeasti kuunella musiikkia, eikä halua liikaa bassoa sotkemaan, niin minä ostaisin mielummin ehkä nuo inspiret. Kun näissä tuo basso ei ole sillä lailla tarpeeksi terävä, vaan jää ikäänkuin liiaksi soimaan, niin musiikista hukkuu tuohon bassoon suuri osa. Itsekin kuuntelen yleensä kuulokkeilla, sitten vaan kun pitää saada kamala meteli niin käytän kaiuttimia :p

7. Mastor

Mastor Member

Trophy Points:
    16
    Itsellä on Logitech Z-3 2.1 kauittimet, ja aika hyvää toistoa tulee, varsinkin basso on huomattavasti voimakkaampi kuin halvoissa 5.1 paketeissa...
    Nyt on uusi Z-4 (paranneltu z-3) malli myös tullut, hinta pixmaniassa n.63€

Share This Page