Moro Olen siis ostamasa tietokoneelle 2.1 settiä näiden 10v vanhojen kaijuttumien paikalle. Pitäisi saada mahdollisimman hyvä setti n. 50e, joten olisiko teillä ehdotuksia. Logitech X-230 2.1 on aika ostettu setti, mutta tuo on jo aika monta vuotta vanha, joten onkohan jtn parempia settejä tullutt?
Mulla tämmöset.. ja hyvät on ollu omasta mielestä. http://www.pixmania.com/fi/fi/411977/art/creative/kaiuttimet-2-1-inspire-t3.html?srcid=1157
Mullakin on nuo X-230:t, basso on subbarin kokoon nähden ihan mieletön, iskut voi tuntea koko talossa ihan missä kolkassa tahansa. Kuitenkin jos tykkää oikeasti kuunella musiikkia, eikä halua liikaa bassoa sotkemaan, niin minä ostaisin mielummin ehkä nuo inspiret. Kun näissä tuo basso ei ole sillä lailla tarpeeksi terävä, vaan jää ikäänkuin liiaksi soimaan, niin musiikista hukkuu tuohon bassoon suuri osa. Itsekin kuuntelen yleensä kuulokkeilla, sitten vaan kun pitää saada kamala meteli niin käytän kaiuttimia
Itsellä on Logitech Z-3 2.1 kauittimet, ja aika hyvää toistoa tulee, varsinkin basso on huomattavasti voimakkaampi kuin halvoissa 5.1 paketeissa... Nyt on uusi Z-4 (paranneltu z-3) malli myös tullut, hinta pixmaniassa n.63€