2.82 firmware päivitys.

Discussion in 'PSP' started by prozell, Jun 18, 2007.

1. prozell

prozell Member

Trophy Points:
    16
    eli oon aika noob tän psp:n kanssa (sain tänään) eli nyt pitäisi saada laskettua 1.50 firmis ja sitten siitä nostettua 3.40oem:ksi eli mites se tapahtuu kun oon selailut psp plazan juttu ja täältä mutta kunnon vastausta en ole löytänyt. mutta jotkut puhuu että eka pitäisi päivittää 3.03 firmikseen mutta eikös siihen tarvitse sitten että saa laskettua gta:n jonkun version mistä pystyy laskemaan 1.50 firmikseen eli onko muuta konstia kuin tuo että pitäisi alkaa ehtimään gta:tä jostain. mutta laittakaa mielellään helpot ohjelmat kun olen erittäin noob tämän vehkeen kanssa .. kiitos jo etukäteen .

2. j0p0

j0p0 Regular member

Trophy Points:
    26
    Käsitit kaiken oikein. Sinun pitää päivittää ensin 3.03 ja sitten alaspäivittää jne..
    Luulis plazalta oppaita löytyvän.

3. ninjako

ninjako Member

Trophy Points:
    16
    mikä firmis sulla on siinä nyt?
    jos pystyt sen tohon 2.71:een päivittimään siitä saa sen dowgradettua 1.50:een. ei tarvi mitään gta:ta

4. prozell

prozell Member

Trophy Points:
    16
    eli nytte on toi kyseinen 2.82 eli pitää päivittää varmaankin 3.03 mites se tapahtuu kun olen laittanut UPDATE.PBP tiedoston psp muistikortille UPDATE kansioon mutta sitten kun yrittää käyttää sitä niin ilmoitta corrupted data. ja pitänee alkaa ehtimään sitä vanhemaa gta:ta

5. RIVER2

RIVER2 Guest

UPDATE.PBP pitää nimetä EBOOT.PBP ksi ja se tulee kansioon näin:
    x:/psp/game/update/eboot.pbp

6. prozell

prozell Member

Trophy Points:
    16
    nimesin uudestaan jaa siirsin kyseiseen kansioon mutta vieläkin tulee corrupted data. eli onko tiedosto paskana vai mitä teen väärin

7. prozell

prozell Member

Trophy Points:
    16
    okei nyt sain päivityttyä 3.03 ja sitten etsimään jostain gta.

8. Hubbbe

Hubbbe Member

Trophy Points:
    16
    En viitsinyt aloittaa uutta ketjua, asiaa on varmasti puitu jo useimmilla foorumeilla.
    Jokaisella foorumilla sain erittäin ristiriitaista tietoa psp:n päivityksestä.
    Minulla on juurikin tuo pahamaineinen 1c1003 ja versio 2.82
    Ostin varoiksi tuon GTA Liberty city stories pelin käytettynä, joka itse asiassa on loistava pelinä, mutta tarvitsen sitä ilmeisesti mahdolliseen päivitykseen.
    Eli pystynkö päivittämään ylös/alaspäin psp:ni, vaikka minulla on 1C1003 a.k.a TA-082 emolevy?
    yritin päivittää tyhmyyttäni viime tammikuussa laitetta ja näyttö pimeni, eikä se siitä en lähtenyt käyntiin. Huoltoreissu tuli ja takuun piikkiin meni onneksi=).

9. mcmopo

mcmopo Active member

Trophy Points:
    68
    Itse en ole pahemmin perehtynyt tuohon emolevyyn, mutta tietääkseni jotkut alaspäin päivitykset on suunniteltu tuolle emolle. Eli normaali alaspäin päivittäminen ei onnistu vaan joudut etsimään päivityksen joka toimii tuolla emolla.

EDIT: Pikaisella googletuksella en löytänyt ohjeita kuin 2.8:n saakka, joten nyt kyllä täytyy jonkun viisaamman neuvoa.

Last edited: Jul 11, 2007
  10. Hubbbe

Hubbbe Member

Trophy Points:
    16
    Jep, googlailin itsekkin aika ahkerasti ja yritin etsiä neuvoa. mutta aika turhauttavaa oli. Ohjeita oli vaikka mihin, mutta ei suoranaisesti tähän ongelmaan.
    Jos täältä löytyisi joku viisas, joka olisi toimenpiteen vastaavaan laitteeseen tehnyt ja avautuisi=)

11. inoj

inoj Regular member

Trophy Points:
    26
    laitetaampa nyt tähän samaan... viitsiskö joku laitaa linkkiä mistä 340oeEasy.exe tuollaisen ohjelman saisi. itse olen niin sokea etten googlella tahtonut löytää :D

Share This Page