Eli miten tämä onnistus... mul on Neron versio 5.5.9.17 ja sitten CD_Image_File_CD1.cue koko:1kt CD_Image_File_CD2.cue koko:1kt CD_Image_File_CD1 bin-tiedosto ja koko on 826 476 kt CD_Image_File_CD2 bin-tiedosto ja koko on 377 841 kt ..oon näitä ohjeita täällä koittanu noudattaa, mut ei onnaa...täytyskö bin-tiedostoi jotenki pilkkoo?
mä oon tehny sillee et: eka purkaa sen bin tiedoston winisolla ja sitte vaan polttaa sen datana, en kyl tiiä mihin tota cue:a tarvii, mut joku viisas varmaan vois kertoo
Vanhoista viesteistä olisi löytynyt vastaus, mutta kerta kiellon päälle: Avaa Nero, sulje kaikki wizardit sun muut, ota File valikosta 'Burn image', valitse .cue-file (joka siis sisältää polttomääritykset itse .bin-filelle) ja polta.
Oletpas tehnyt hölmösti. Tällä tavalla levy ei välttämättä toimi oikein. Kannattaa siis polttaa kuten Khauron tossa neuvoi aikasemmin.
Okei...kiitän lämpimästi Khauronia ja teitä muita ohjeista!! varmistan et käsitin oikein ..siis poltan ekaks ton CD_Image_File_CD1.cue -tiedoston yhdelle cd:lle ja sit toiselle levylle CD_Image_File_CD2.cue -tiedoston ja homma on valmis? ai niin..voiko ton esim. CD_Image_File_CD1.cue -tiedoston nimetä miksi haluaa vai annanko olla?
cue:n voi nimetä ihan tosta noin vaan, mutta bin:n nimeämisen jälkeen pitää muokata cue uudelleen. Avaappa cue notepadilla, niin huomaat systeemin.
okei, kiitokset teille!! mun eka rippaus on onnistuneesti nähny päivänvalon, hyvä kuva, tekstit ja kaikki tuli....näin se homma etenee!