Tulipahan tuossa villi ajatus mieleen. Mitähän XP (Home) tykkäisi jos koneessa olisi 2 hiirtä kiinni ? Meniskö sukset pahoinkin ristiin ? Toinen hiiri (perushiiri) olisi vasenkätiselle käyttäjälle ja toinen (kunnon pelihiiri) oikekätiselle käyttäjälle. Katselemani pelihiiri on vain oikekätisille suunniteltu.
Mielenkiintoista Tuskin se aivan sekaisin menee... Kokeile ja kerro miten kävi. Miten saat liitettyä kaksi hiirtä? Jollain "harokkeella"?
Ainakin microsoftin hiiret käy ps/2 ja usb liittimiin. Edit:Kokeilin ja hienosti toimii!! Toinen (oma hiireni) on usb-liittimessä ja ylim.hiiri ps/2-liittimessä. Ei mitään ongelmaa käytössä paitsi jos liikuttaa molempia eri suuntaan yhtäaikaa niin kursori ei tiedä mihin menisi.
Joo näköjään niitä voi olla joka usb-portissa eikä mitään murheita eli mulla 8+1 täytyy mennä ostaan lisää hiiriä
No minulla on juuri noin. Eli perushiiri (Logitech iFeel Mouse) ja pelihiiri (Logitech Cordless MouseMan Optical). Kumpikin kiinni USB:ssä, ja hyvin toimii. Itse asiassa on vielä Logitechin ajuritkin asennettu, ja ne tunnistavat kummatkin hiiret oikein ja kummallekin saa määritettyä omat asetuksensa.
Jeps, eli se ei ollutkaan mikään susi idea. Pitänee tutustua Logitechin MX-sarjaan. Sieltä varmasti löytyy sopiva "pelihiiri".