Mulla on 2-kerroslevystä vedetty image tiedosto, koko hulppeat 7,5 Gt. Saako tuon imagen mitenkään avattua, poistettua ylimääräiset sälät ja ripattua niin että mahtuu tavalliselle yksikerrosdvd-platalle.
Onko se ihan normaali image, siis iso tjtn. Silloinhan se saa auki esim DaemonToolsilla ja avaa tuon aseman sitten DVDShrinkkiin vaikkapa.
Tuolla mainitsemallasi tavalla homma onnistui hienosti. Eikä kuvanlaatu edes näkyvästi heikentyny Enpä ois uskonu et saapi ripattua noin helposti+mahtuu nyt hyvin yhdelle platalle. Aika tyhmästi oli tehty tuo alkuperäinen image.
No ei minusta. Täyttä laatua niille joilla se mahdollisuus on. Miksi aina pitäisi pelata heikoimman lenkin mukaan :-D
Oisin mä pystyny kattomaan tuon isomman imagen tv-outin kautta S-videona. Ekanakin oli niin kova työ rassata nuita piuhoja ja ääniä en ois saanu viritinvahvistimelle digitaalisena. Nyt kun sain poltettua leffan dvd-platalle on kuvanlaatu minusta vieläkin parempi kun s-videona ja äänet tulee digitaalisena. Käytännällistä mulle Kiitokset vaan avusta!