Eli kuinka moni uskoo vuonna 21.12.2012 tulevaan maailmanloppuun??? en itse tiedä mitä sanoa mut aika ihmeelliseltä se vaikuttaa kun lukee netistä sitä
Itseasiassa se tulee vähän aikaisemmin jo: 06.06.06. No joo. Eikös 01.01.2000 pitänyt olla maailmanloppu? Vähän vanhemmat varmaankin vielä muistavat tälläisen maailmanloppu ennustuksen: 06.06.1996? Ja sitten vielä vähän vanhemmat...
Maailmanloppu tulee sitten kun on tullakseen tuskin ainakaan ihminen voi niitä päivämääriä tietää. Onpa taas ketju...
Mulla on jo 30 000litraa happea tallessa ja aloittanut oman planeetan rakentamisen tuota varten. Olisiko vapaahtoista joka voisi tulla mun kanssa sinne asumaan muuten voi olla yksinäistä ? Ei vaan ja vakavaan henkeen. En usko !!! Joulupukki ja pääsiäis pupukin on paljon aidompii kun tää koko juttu.
"Uskotteko tohon" DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mitään muuta ei tapahdu kun että mayat tarvii uuden kalenterin, ei oo kalliita onneks. GTI lehden mukana tulee kiva tyttökalenteri, suosittelen.
Käyttääkö Maailmanloppu samoja kalentereja kuin me? Maailma loppuu piste. Päivämäärällä ei ole siinä mitään merkitystä..