Suokaa anteeksi, olen moraaliton ja kysyisin jos joku on lukenut uusimman Tietokone-lehden testin 24" näytöistä? Kiinnostaisi tietää jos siinä on jokin näyttö aivan ylitse muiden hinta-laatusuhteen kannalta. Olen kiinnostunut Samsungin 245B-mallista ainakin. En tiedä oliko edes testissä, mutta jos joku tietäisi jotain kertoa niin olisin kiitollinen.
Jotain tiedän: Meillä ainakin tulee kirjastoon kyseinen lehti. PS. minuakin kiinnostaa lähiaikojen näytötestit.
Mikrobitissä oli jonkun aikaa sitten näistä 24 tuumasista näytöistä testi ja siinä oli mukana tuo Samsung. Tais saada ihan hyvät pisteet, mutta BenQ G2400W:lla tais olla paras hintalaatusuhde. En ole itse ole aikasemmin katellut Mikrobitin testejä, mutta kai ne ihan asiallisia ovat.
Niin noh... Tietokone -lehdessä tuo kyseinen näyttö tais saada kaikista huonoimman arvosanan. Toisaalta taas arvosteltujen näyttöjen hinnat oli pilvissä näin normi käyttäjän kannalta.
Mikrobitin testit eivät kait kaikki ole asiallisia. Olen pettymys ostoksen itsekkin tehnyt sellaisen pohjalta (ulkoinen CDROM asema no asema itse oli ok mutta ajurit ja sitten sovitus toisenlaiseen väylään kun asema itse oli aika kehnolla palikalla joka lämmetessään taisi ruveta oikkuilemaan) ja sitten jonkun putkinäyttö testin voittajaa taisi noin 5 ainakin haukkua tosin itse en sano siihen mitään kun en ole sitä näyttöä nähnyt.