Itse käyntän vain Divx5 codekkia koska se tekee hyvää laatua tapahtui kuvassa liikettä tai sitten on ihan still-kuva. 3.11 sen sijaan tekee joko hyvää kuvaa kun on liikettä tai sitten hyvää jos ei ole liikettä. Minusta Divx5+VirtuaDub on parempi kuin: Divx.3.11+NanDub. Meneehän divx5 aikaakin puolta enemmän kuin 3.11 kiitos 2-pass tekniikalle joka tekee parempaa kuvanlaatua kuin mikään muu tuntemani kodekki.Divx5 tekee parasta kuvaa kun liikettä on paljon ainakin verrattuna 3.11.Kun teet leffan 3.11 fastmotion niin kyllä osaa "hitaat-kohdat"olla sitten pelkkää piskelimössöä=( Itse kannatan divx5, mutta asiasta voi olla montaa eri mieltä.En toki hauku 3.11 kodekkia huonoksi, mutta onhan se jo vanhakin=)
No jos et sinä viitsi haukkua niin minä voin haukkua sen. DivX 3 on yksi huonoimmista koodekeista! Kuvanlaatu on vihertävä ja pikselimössöä on aina. Noin ja jatkeeksi vaikka vinkki josta voi katsastaa mitä eroa koodekeilla on http://koti.mbnet.fi/website/mpeg4test/
No amtiainen aina pitää olla kohtelias ainakin jonkun verran=) Tosiasiassa divx3 codekki ois kannattanut jättää tekemättä!!!