Väittivät että amd athlon XP 2600+ Barton olis jotai lämpö ongelmii viime syksyn ostetuis onk jollai muil samoi ongelmii ??
Eipä mulla ainakaa mitenkää omituine ollu.. lämmöt sai pysymään reilusti alle 50 asteen rasitukses. Jäähdytys on kyllä itellä hyvä vaikka ilmajäähdytys onkin. No mutta tällä hetkellä on tuo 3000+ bartoni konees ja sehän vasta kiuas onkin. Mutta nyt on mukavaa ku tulee tuollainen 64 athlon nii pitäis lämpöongelmat loppua.
juu ja mul sit taas ko laittaa koneen käyntiin ni on jo heti 55 astetta ja sit ku on pelannu hetken vaik tai jotai muut touhunu ni o heti 60 paremmal puolella. Sanosivat vaa et on ollu ongelmii tos josain syksyn -04 eräs et lämmöt on ollu korkeat. Kyl lupasivat takuuna uuden prossun jos ei lämmöt laske ton piitahnan avul. Mikä prossu tuuletin sul on?
mulla on nyt tälläkin hetkellä 56 astetta MBM5:n mukaan. suoritin on barton 3000+. pelatessa se nousee tuohon ~62 astetta. mulla on tämä kone ollut päällä joskus puolitoista viikkoa, kun ei ole tarvinnut asennella mitään ohjelmia tms. eikä ole vielä kertaakaan kaatunut siitä kun koneen päivitin tähän prossuun (alkukevät 2004). en siis näe noita lämpöjä ongelmina, ellei sitten ole tarkoitus alkaa kellottamaan. tuulettimeni on ... (enpäs löydäkään kuittia) 300g kuparia siinä kuitenkin on. joku varmaan keksii heti mistä on kyse.
Kaveril o melkee sama kone ku mul mut sil o 2500+ ja sil ei nous lämmöt ku 57C pelates ja ku ei teemitää ni o 50C