Eli tuo DG tulee (pitäisi tulla) viikon sisään ja vaatii kuullemma "aukollisen" Liberty City Storiesin.. Itse en sitä omista.. Elikkäs enemmän infoa löydät www.noobz.eu :sta ja www.pspupdates.qj.net :istä Eli tänne kaikki asiaan liittyvä keskustelu..
Onneksi mulla sattuu olemaan tuo LCS. Mistä aukollisen GTA:LCS:n tunnistaa? Siis, että onko se uudempi versio?
Et sitten huomannut 2.81-3.03 exploit aihetta alempana. Ja tosiaan Noobz ilmoitti DG tulevan viikon sisällä.
eli 3.03dg on nyt julkaistu! hyvä uutinen niille jotka ovat päivittäneet 3.03. http://pspupdates.qj.net/Are-you-re...-HEN-and-Downgrader-released-/pg/49/aid/80842
Hahhah taitaa olla Sonyn PSP konttorilla kriisipalaveri heti maanantain kunniaksi. Toisaalta niiltä tulee varmasti uusi firmis pikavauhdilla ja varmasti moni erehdyksessä päivittää.
Loistavaa. Nyt sitten alotan ton homman. Pitäisikö mun nyt siis hoitaa homma näin: 3.02 --> 3.03 --> 1.5 --> 3.03 OE-A --> 3.03 OE-B Mitäs muuta täytyy muistaa? Pitääkö olla täysi akku? Saako olla latauksessa? Riittääkö 32Mb muistikortti (2Gt tulee huomenna)?
Akku mielellään täysi ja laturissa kiinni. Varmasti kannattaa tehdä päivitys mainitsemallasi tavalla, mieleen ei tule muutakaan tapaa. Muista että saattaa brikata vaikka tekisit kaiken oikein, vaikka onkin epätodennäköistä.
tietääk kukaan et voik sen downgreidauksen tehä tony hawkil (update ver. 1.5) vai pitääk sen olla just se liberty city stories mis on 1.5 päiväri
*Korjaus: Liberty City missä on 2.0 päivitys. Ei ainakaan missään erikseen lue, että Tony Hawk siinä toimisi. Siitä ei olla ilmeisesti löydetty aukkoa. Jaha. 32Mb:n kortti ei riittänytkään enää 3.03 OE-A:n asentamiseen..
PSP:eeni historia: 1.51 -> 2.00 -> 2.5 -> 2.6 -> 2.7 -> 2.71 -> 2.80 -> 2.81 -> 3.00 -> 3.03 -> 3.03 HEN -> 1.5 -> 2.71 SE-B -> 3.03 OE-C (+|___|+
pystyykö esim. 3.03 OE-B:llä pelaamaan myös virallisia pelejä vai pelkästään homebrew??? ja vielä lisäksi että onko teillä kellään epäonnistunut Downgreidaus 3.03:sta. Itselläni olisi edessä tuo mutta pitäisi perehtyä asiaan vielä tarkemmin... kiitti etukäteen!