Elikkäs kumpaa suosittelisitte? kumpi on parempi? Itelläni on 3.40 oe kannattaisiko vaihtaa 3.52 M33? Ps: onko dark-alex lopettanut?
Kyllä Dark-Alex on lopettanut. Itsellänikin on 3.40 oe-a. En osaa sanoa tuosta uudemmasta 3.52 M33 Firmiksestä.
Tuon tiimin ensimmäiset tekeleet olivat hieman ongelmallisia, mutta päivitykset tulivat nopeasti. Itse olen ainakin tyytyväinen tuohon 3.52:n. Mutta toisaalta miksi päivittää kun siitä ei ole oikeastaan mitään hyötyä.
No eipä sony ole viimeisillä päivityksillään tarjonnut mitään uusia ominaisuuksia, paitsi tietoturva korjauksia ja PS3 juttuja. Perus PSP käyttäjälle noista 3.52 fW:reista ei ole ehkä muuta hyötyä kuin uusimpien pelien toimivuus. Ite pysyn (vakaassa) 3.40 oe:ssa, kun en näe mitään järkeä päivittää. mcmopo puhuu asiaa.
Itselläni oli tuo 3.40 OE-A pidemmän aikaa mutta nyt päätin sitten päivittää tuohon 3.52 M33:n ensimmäisinä eroina 3.40 OE-A:n huomasin että Recovery menun värit:Tekstit punaisena/ Tausta mustana. Myös muutamia lisäominaisuuksia on ja todella mukava uudistus on se että Recoveryn "No-UMD" asetus toimii päällä ollessaan joka pelissä ainakin minulla, eli ei tarvii olla UMD:ta PSP:n sisällä.