eli onko mitään tietoa toimiiko tämä http://pspupdates.qj.net/Easy-Installer-for-CFW-3-72-HX-1/pg/49/aid/107161 Psp läski FW 3.72:seen? ja riittääkö 32mb muistitikku?
Toimii mutta en suosittele tuota, mieluummin 3.71 m33-3 ja sun täytyy alentaa firmikses eka 1.50 pandoras bateryllä. Eli näin: 3.72 -> 1.50 -> 3.52m33 -> 3.52m33-3 -> 3.72HX-1 tai mieluyummin 3.71m33-3
Näin: Kolme vaihtoehtoa: 1. Sen voit tehdä TÄMÄN ohjeen kanssa JOS jollain kaverillasi on pspeessä 1.50 tai cfw (eli joku OE, m33 tai vastaava) 2. Voi katkaista akun sisältä yhden pinnin joka tekee siitä Pandorasin. 3. Ostat TÄMÄN. Tuo ajaa saman asian Pandoras Battery.
Mulla olis nyt kysymys kaikille ku vaan viitsii auttaa kun mulla alkaa menee hermot tän jutun kanssa. Eli siis, mulla on 3.72 fat PSP. Ihan niitä tuikitavallisia ja alkuperäsiä. Oon nyt lukenu sata miljoonaa opasta ja oon täysin sekasin. Ostin sellasen huoltoakun, toimii siis jigkick/pandora's batterynä. Sit ostin muistikortin kokoa 256Mb (Memory Stick PRO Duo). Mulla ei oo mahdollisuutta käyttää toista brikattua tai 1.5 firmiksen sisältävää PSP:tä joten oon sitte lueskellu ohjeita joissa puolet väittää et pystyy tekemään tän MMS (=Magic Memory Stick)/ JigKick MS:kin ilman toistä puspea. No, oon koittanu käyttää ohjelmaa Pandoras GUI (v. 1.5), ohjeet on selkeät ja tottelen niitä ihan täysin. Tässä ohjelmassa kuitenki on kohta kolme muistaakseni jossa sitten pitää aja PSP:llä pieni ohjelma, että se luo jotain tiedostoja. No, mut enhän mä voi sitä ohjelmaa ajaa kun on firmis 3.72! Se kyllä käynnistyy uudelleen ja sit sanoo vaan ettei peliä voitu käynnistää. Nice. Oon siis nyt tässä jumissa! En tiiä mitä tehdä. Hjelpatkaa mua jooko!
Eikö 32 muka riitä? Eihän sinne tule mitään muuta isoa tiedostoa kuin 1.50 firmis ja sekin on vain 13 megaa Sitten se PRO duo juttu on erikseen. Onko edes olemassa 32 mega korttia joka olis PRO?
Jostain luin ettei riitä, en tiiä sitten, voin olla väärässäkin. Mutta kortin pitää joka tapauksessa olla PRO Duo.
Joo mutta miksiköhän sen pitää olla sitten pro duo? Pitäshän sen sieltä kortilta osata lukee kuitenkin.