Eli miksi ihmeessä tuolla prosesseissa näkyy 3x nero.exe, vaikka koko ohjelma ei oo ees päällä? En ainakaan löytäny mitään asetusta nerosta jolla noi sais pois. Muistin käyttö niillä on n.19000-25500k välillä..
oletko incd:tä asentanut(sillä ei oikeastaan tee mitään)? ei kyllä siltikään pitäisi olla kolmea Nero:a päällä.
Vähän kesti.. =) njoo.. No nyt kun oon polttanut 2 levyä tässä ja sulkenut Neron (monta tuntia sitten), niin siellä on käynnissä 6 Neroa =D.. Muistin käyttö ei tosin ole kuin 6500K - 8000K mutta silti vähän kummallista.. mikäköhän mahtaa tuo "incd" olla (olen kuullut siitä, mutten nyt muista)? ei ainakaan start menussa näy.. Kokeilin äsken lopettaa kaikki ne Nero prosessit ja kun olin viimisen (6.) sammuttanut niin käynnisty "Nero StartSmart".. Tota startsmarttia kyllä käytän yleensä. eli johtuskohan jotenkin siitä? EDIT: Nii ja kun lopetin ne prosessit niin ainakaa mikää ei tullu takaas, ku pari minuuttia venasin..
Mulla on itellä toi Nero StartSmart+InCD eikä se näytä kuin 2prosessia Incd:lle (yht.n6000kt). Kokeile asentaa nero uudestaan tai koita poistaa se incd jollain rekisterin siiv.ohjelmalla, niillä saa helposti pois jos ei näy lisää-poista valikossa.Tolla incd:llä voi romppua käyttää tallennuspalikkana.