Eli olen ostamassa 32" tv:tä joten nyt pitäisi saada tietoa niistä esim mitkä on hyviä kuvanlaadultaan ja ominaisuuksiltaa. Saa sanoa esim + ja - puolia. Tämmöisseen löysin vaikuttaisi hyvältä ja halvalta MIRAI, DTL-632E500 399e jos jollain on tuo niin mieluusti voisi tänne sanoa noita + ja - puolia sun muita käyttö kokemuksia.
Tuossa nyt muutamia käyttäjien kokemuksia telsusta. http://fin.afterdawn.com/laitteet/arvostelut.cfm/4938/mirai_dtl-632e500
Käytänpä hyväksi tätä ketjua ja kyselen samaa itse: Elikkäs itse olen katsellut seuraavanalaisia taulutöllöjä: LG 32LG3000 Sony Bravia KDL-32P3000K Philips PFL3512D Philips 32PFL3403D Philips 32PFL5522D Eli jos jollakin olisi kokemuksia jostain edellä mainituista töllöistä niin olisin kiitollinen jos voisit jakaa kokemuksiasi! Myös muita telkkareita saa ehdottaa alle 600 € hintaluokassa. Vielä tyhmä kysymys: Voihan antenniboksilla varustetun telkan laittaa erillisen boksin kautta kaapeliverkkoon?
No nyt on tullut jo monia telkkareita esille joten joku voisi sanoa esim että mikä noista on paras kuvan laadultaan kun itse on oikein osaa katsoa sitä eli onko 1800:1 parempi kuin 15000:1?
olen vähän ajan päästä ostamassa telkkaria ja toden näköisesti telkkari on joku noista joten olisi nyt kiva saada tietää hieman noista telkoista
Viestin pumppaaminen on foorumilla kiellettyä, todennäköisesti juuri tästä syystä kukaan ei ole vaivautunut vastaamaan. Jokaisella on oma mielipiteensä siihen mikä kuva miellyttää. Tuo suhdeluku tarkoittaa vain kontrastia, jota eri vippaskonsteilla pyritään kasvattamaan, esimerkkinä taustavalon säätely kuvan kirkkauden mukaan. Kodinkoneliikkeitä vaan kiertämään ja sellainen telkkari tilaukseen mikä miellyttää.
No on tämäkin foorumi muka jos ei viestiä saa pumpata. jos aiheita tulee vaikka 10 päivässä niin oma aihe on nopeasti poistunut bittiavaruuteen
Jos haluat lukea kokemuksia ja juttua noista töllöistä niin kannattaa suunnata dvdplaza-foorumille. Siellä tuntuu olevan nykyään vähän vilkaampaa tämä keskustelu. Sanotaan nyt kuitenkin että itse ottaisin noista ehdottomasti Sonyn ja jos pakko tyytyä johonkin muuhun niin ehkä sitten LG:n. Kannattaa tosiaan käydä liikkeessä katselemassa kuvaa ja räpeltämässä kapulaa ja ostaa sitten se mikä itseä eniten miellyttää.