Eli olen ostamassa noin 350e kompaktikameraa. Kriteereinä olisi hyvä video kuvaus (full hd) sekä hyvät kuvat. Megapixeleitä 14-16 ja saisi olla optista zoomia ainaskin 5x. Itse olin ajatellut ostaa sony cybershot hx9v:n voiko siis joku sanoa tuosta kamerasta jotain etten sitten osta sikaa säkissä.
Sonystä en tiedä Mut yleiseti Full_HD tarra laiteessa ei tee hyvää kuvaa oma kokemus Nyt on LX5 jossa "vain" 720p mut kuva näyttä paljon paremalat kuin moni 1080p Siis verranut mitä yuo tubessa näkyy Tässä LX5 720p
Juu, mutta oon silti varmaa kääntymässä sonyn puoleen kun sitä ollaan kehuttu, vaikkei se tuota kaikkein parhaimpia kuvia.
joutuu käyttä salamaa kun F-arvo aika pimeä F3,3-5,9 Tarviit monopodin koska Polttoväli on 24mm-384mm 16x zoomi Itellä LX5 on telepää 90mmm jopa se heiluu käsivaralta Tosin aurinko säällä tuo heiluminen ei haitta Kun suljin aika on 1\1000 niin voi vaikka hyppiä Mut pilvisellä\hämärässä et pysty pitää kameraa suorassa ilman monopodia Tosin ISO arvo nostamalla saa suurempi suljin aikoja Varmaan ihan hyvä kamera tuo Sony on
Eli tuota canon powershot hs 230sx oon aatellu myöskin koska sonya paremmat kuvat sanoo moni sillä saavansa ja hieman huonompi videokuvaus, mutta vaikuttaa ihan hyvältä voiko joku sanoa omasta kokemuksesta tai jotain