3G integroidun läppärin formatointi

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by tymochenko, Apr 1, 2013.

  1. tymochenko

    tymochenko Member

    Joined:
    Apr 1, 2013
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Jep, eli tämmöinen pieni probleema.

    Pitäisi viimein ottaa ja formatoida tämä läppäri, olen vain lykännyt sitä koska en tiedä lakkaako tuo integroitu 3G härpäke toimimasta sen suorituksen jälkeen.

    Onko kenelläkään täällä kokemusta tällaisten koneiden formatoinnista? Tai yleisesti muutenkin - osaisiko kukaan neuvoa?
    "Normaaleja" koneita olen kyllä formatoinut, eli tiedän miten homma toimii. Formatointiin itseensä en siis tarvitse apua. Ainoastaan tuo sisäänrakennettu 3G pistää mietityttämään, että lopettaako se toimintansa formatoinnin myötä ja pitääkö minun hankkia jotain ajureita ulkoiselle kovolle valmiiksi talteen jotta saan sen taas toimimaan, vai uskallanko suoraan forkata.

    Kone on Acer Aspire 5738z ja käyttöjärjestelmä Windows Vista (</3) 32bit.
     
  2. lettas

    lettas Moderator Staff Member

    Joined:
    Mar 3, 2003
    Messages:
    4,407
    Likes Received:
    218
    Trophy Points:
    93
    Ei vaikuta millään tavalla asiaan. Sisäänrakennettu 3g-modeemi tarvitsee toki ajurin formatoinnin jälkeen ja joudut mahdollisesti syöttämään käsin operaattorikohtaisen soittosarjan. Jostain akun alta löytyy sim-kortti jolle ei formatoinnin myötä tapahdu mitään.
     
  3. tymochenko

    tymochenko Member

    Joined:
    Apr 1, 2013
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tämä selvä. Lataan nyt varalta ulkoiselle kovolle valmiiksi Acerin sivuilta löytämäni 3G ajurin jos se toisi vähän turvaa. Minulla ei nimittäin taida olla mokkulaa joten menee naapurilla ravaamiseksi jos en tällä formatoinnin jälkeen nettiin pääse. :D
    Mutta kiitos! Toivotaan ettei tule suurempia probleemoja tässä operaatiossa.
     
  4. tymochenko

    tymochenko Member

    Joined:
    Apr 1, 2013
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Onnistui forkkaus täysin ilman ongelmia.
    Ja tuo varalle lataamani 3G ajuri osoittautui turhaksi. Kaikki toimi alusta alkaen kuten pitää. Jeij!
     
  5. lettas

    lettas Moderator Staff Member

    Joined:
    Mar 3, 2003
    Messages:
    4,407
    Likes Received:
    218
    Trophy Points:
    93
    Hieno homma!
     

Share This Page