3g-ominaisuudesta haittaa?

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by for_what, Nov 6, 2007.

1. for_what

for_what Member

Trophy Points:
    11
    Olen tässä miettinyt kannattaako ostaa 3g-puhelinta, kun olen lukenut netistä, että se ei toimi (hukkaa puheluita) ja että siitä voisi aiheutua jopa päänsärkyä. Onko tästä 3g-ominaisuudesta kuitenkaan haittaa, jos sen kytkee kyseisestä puhelimesta pois päältä ja tilalle gsm:n? Eli siis jos saisi valaisua tähän asiaan, että onko tästä 3g-ominaisuudesta haittaa, jos sitä ei käytä. Puhelin mitä harkitsen ostaa on Nokia 6151. Muuten olisin voinut valita 3110 classicin, mutta kun näppäimet eivät ole yhtä hyvin ergonomisesti muotoiltuja.
    Kiitos tiedoista!

2. Hmmmh

Hmmmh Regular member

Trophy Points:
    26
    Akkua se lähinnä kuluttaa, mutta sitäkin aika vähän. Joillain on ollut ongelmia noiden puheluiden katkeamisissa, mutta omat kokemukseni ja mitä olen henkilökohtaisesti ihmisiltä kysellyt, niin en ole vielä löytänyt ketään joka olisi tuollaista kokenut.

Jos jostain syystä pelkäät 3g:n häiritsevän, niin sen voi kyllä kytkeä poiskin. Varmaan kannattaakin jos ei sitä meinaa käyttää (virrankulutuksen takia).

Tällä hetkellä Suomessa myydyistä puhelimista n.1/4 on 3g:tä, joka ehkä kertoo jotain sen yleisyydestä ja luotettavuudesta.

3. frankku

frankku Regular member

Trophy Points:
    26
    Ja foliohatulla ehkäiset päänsäryt... :D

Ei vaan, ihan tosissaan ei siitä mitään haittaa sulle ole ja niinkuin jo todettua niin sen saa asetuksista napsautettua pois päältä.

Joillain on ollut ongelmia kun ovat asuneet 3g verkon reunalla jolloin puhelin on jatkuvasti vaihtanut verkkoa. Siitä on sitten seurannut jotain ongelmia mutta ne ongelmat on vissiin kadonneet puhelimien ja verkon päivityksillä.

Last edited: Nov 8, 2007

Share This Page