4000-5000e budjetti

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by samijok, Jan 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. samijok

samijok Guest

Morjensta, eli uutta konetta ollaan ostamassa (en ota vanhasta koneesta kun powerin kovot hiiren ja näppäimistön ja kajarit) ja niinku otsikko sanoo ni budjetti on....hyvä, mun nykynen kone on pari vuotta vanha mut tässä se nyt on

asus p5b emo

1000w poweri (ostin sen tätä päivää ajatellessa niin sanotusti, en muista tarkkaa merkkiä mut se oli niitä +80 sertifikoituja )

asus 8800gts 640mb

4gb kingston 800mhz ddr2

intel dual core e6...jotain 1.86ghz

WD 250GB&400GB kovot

Razer Lachesis

G15

ja ajattelin ostaa tälläset

Prossu. Quad core 9650 Extreme 3,0 ghz,kattosin kahta kalliimpaa mutta en löytänyt muuta eroa kuin hieman korkeampi taajuus ja paremmat oc mahdollisuudet,

Cooleri. Ultra 120 true capper, pitäisi olla paras( ilmalla toimivista)

Twelve Hundred kotelo, jarkyttävä määrä tuulettimia ja tilaa

Kortit 3x Asus 9800gx2, oon aina tykännyt noista korteista eli tripla sli

Emo EVGA nForce 790i sli ftw digital pwm (ei hajuakaan mitä toi loppu tarkottaa)

Muisti OCZ PC3 16000 (2000Mhz) Nvidia sli ready edition, parhaat mitkä löysin (ei taida suomesta saada)

OS windows ultimate 64bit (windows 7 odotellessa, mul on kanssa "tuunattu" xp pro 64)

x-fi xtreme gamer äänikortti ja anysee e30 combo plus

ja sit varmaan pari sellast liikuteltavaa tuuletinta, tähtää ne sit noihin kortteihin oon nähny pari kuvaa tripla sli:stä ja ahtaalta näyttää

eli mitä ootte mieltä ??? en ole varma noista korteista jimm's pc storessa niitä ei ole, onko mitään muita hyviä vastaavia niinku tossa kirjotin niin olen aina tykännyt noista gx2 koska niissä on 2 prosessoria tai nitä lieneekään, ehkä jotain gtx sarjaa, en missään tapauksessa osta mitään radeoneja (periaate päätös) sama pätee amd:n prossuihin, ja toi prossu niin EN osaa ylikellottaa enkä sitä tule koittamaankaan ja niinkuin sanoin niin en löytänyt pal mitää eroja niissä kalliimmissa,
    eli kysyn apua noista korteista muut osat olen päättänyt ostaa mutta tietenkin voitte kommentoida\haukkua mua noista valinnoista mutta niin kuin sanoin NE KORTIT....
    (kirjotan niinku puhun joten sori tosta "tyylistä")

2. junkkiz

junkkiz Regular member

Trophy Points:
    26
    Ilmiselvä trolli.

3. deleted-user

deleted-user Guest

Trophy Points:
    66
    Näinhän se on. Jos 5k:n konetta on hankkimassa niin turha sitä on enää täältä kysellä.

Ja jos oikeasti joku haluaisi alkaa rakentaamaan tehokasta high-end konetta, hän luultavasti hankkisi X58 Nehalem arkkitehtuurin emon, i7 -sarjan prosessorin (tällä hetkellä) sekä 3x GTX280. Muistia 12GB (yleensä maksimi näissä X58 emoissa) DDR3:sta.

Last edited: Jan 4, 2009
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page