Mikä mahtaa olla vikana, kun uuden dvd+rw formatointi ei onnistu? Olen kokeillut esim. Nerolla (6.3.0.3) ja CDburnerXP Pro 3:lla. Nero infotoolilla kaikki näyttäisi olevan ok (luku&kirjoitus dvd+rw:lle). En ole aikaisemmin käyttänyt +rw, vaan -rw ja nämä toimineet ok. Onko tästä jo keskusteltu jossain? En löytänyt nopealla haulla..
Oletko Nero CD/DVD-speed:illä kokeillut? Olettaen että vika on siitä että Nero laittaa levyn DVD-ROM booktypelle.
Kone meni jumiin CD/DVD-speedillä, kun levyn laittoi sisään. Neron Infotool ilmoittaa kuitenkin +rw levyn olevan "Blank DVD+RW". Mistä tuo DVD-ROM booktypen voi tarkistaa?
Firmis on viimeisin asemalle löytämäni (A105), joten Neron uudelleenasennus taitaa olla edessä.. Mikä versio kannattaisi asentaa, jos nykyisen version (6.3.0.3) uudelleenasennus ei auta? Lueskelin, että 7:ssa ongelmia..?
Ainakaan itsellä 7 premiumissa ei ole mitään ongelmia, toimii loistavasti. EDIT: Tuota minä ihmettelen ettei toimi muillakaan poltto-ohjelmilla, se viittaisi asema ongelmaan. Minulla on samanlainen asema ja se kyllä huolii plussa levyt nikottelematta. Oletko kokeillut useammalla levyllä? Saattaa olla jos yhdellä levyllä kokeilit että se on viallinen levy.
Yhden +rw ostin kokeeksi (Maxell). Täytynee ostaa toinen, jos tämä tosiaan sattuisi olevan viallinen. Neron päivitys 6.3.1.26 ei auttanut..