Budjetti?: 450-500€ Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Haluan mutta laittakas vaan koneen osat lisään kasauksen sitten itse Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Lisään nekin sitten itse listaan Ylikellotatko prosessoria?: En Kotelon koko?: ATX Onko kotelon värillä väliä?: Ei Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ikkuna olis hieno mutta ei pakollinen Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Kuhan ei hirveen äänekäs oo Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: En kai Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Ei mieluiten jimms tai systemastore Tarvitsetko dvd tai blueray asemaa?: En Haluatko koneeseen SSD:n?: Ei valia Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen ainaki cs go Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Eipä oikeestaan kunhan laitatte vaan sen paketin eikä mitää turhia.... kiitos
Nyt loppu näiden uusien ketjujen tekeminen. Jatka siihen ketjuun, johon sinulle on jo vastattu. Minua ei ainakaan kiinnosta vastata miljoonaan eri ketjuusi ja uskon, että puhun muidenkin puolesta. Päätä budjettisi kerralla kuntoon äläkä haaskaa muiden aikaa. Kiitos.
Nämä alkaa tosiaankin menemään jo trolliosastolle. Jatkuvasti tulee uutta ja uutta samasta aiheesta. Ei näihin enään kukaan vastaa.Ei kiinnosta vastata samoihin kysymyksiin.
Kaveri varmaan just oppinut surffaamaan interwebsejä ja on innoissaan kun ihmiset vastaavat hänelle. Interwebsien ulkopuolella varmaan aika yksinäistä ja hiljaista?