Hei, olisin ostamassa Jimmssiltä 22" Mirai HD-Ready TV:tä. Kysymykseni on, että onko tuossa tosiaankin huima ero pelatessa xbox360:llä 480p:n ja 720p:n välillä ? Huomaako sen paljaalla silmällä ? Ja vielä lopuksi on kellään kokemusta kyseisestä TV:stä, hinta on vaivaiset 200€. Jimm'sPC Store Tuossa etusivulla se onkin.
itse ainakin huomasin ps3:lla 576p ja 720p välillä erittäin suuren eron 32" telkalla 720p 1080p ero jääkin sitte pienemmäksi niin pienellä telkalla
no sitä tuskin kannattaa täällä kysyä kun otsikko ei viittaa yhtään aiheeseen. minä en niin hirveästi tiedä että uskaltaisin vastata joten kokeile vaikka tehdä oma ketju eihän se ketään tapa
Ottaisin Sonyn, varmaan. ei sitä paljaalla silmällä erota tuossa kokoluokassa. Mutta hintahan/laatu sen ostopäätöksen määrittelee. Full HD:sta on turha maksaa ekstraa tuossa kokoluokassa, nämä ovat omia mielipiteitäni. : )
Sitten otat sen : ) Pointtini vain oli ettei 720p ja 1080p:ssä ole isoa eroa tuossa koossa, mutta jos halvempi on niin tietenkin otat sen !
Ei eron huomaaminen pelkästän näytön koosta kiinni ole vaan katseluetäisyys vaikuttaa yhtä paljon. Jos pelaajilta kysytään niin tuon kokoiseen näyttöön pitäisi saada vielä suurempi resoluutio.
Jep ite olen juuri tuollaine "pelaaja" sen takia aattelinkin kun kerran ei huomaa mitään eroo tossa koossa 1080p ja 720p miksi en ostaisi tuota parempi resoista ? Vai huomaako peleissä tuon eron ? PS:aika hyvin mä tätä offtopicii vedän SORGE