5.1 Surround kaiuttimet eivät toimi!

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista' started by Dufler, Dec 27, 2007.

1. Dufler

Dufler Member

Trophy Points:
    11
    Joo elikkäs ostin tuossa Creativen SBS 580 5.1 Surround kaiuttimet. Ja center ja molemmat rearit eivät toimi. Testasin kaikki kaiuttimet Creativen omassa testipaneelissa ja siellä toimivat kaikki muut paitsi center, jopa rearit. Mutta kun taas koitan media playerilla/Winampilla kuunnella niin vain etu kaiuttimiset ja basso hyrräävät. Eli mikä kusee? testissä homma toimii vallan mainiosti mutta muuten ei. Olen myös valinnut Creativen ohjauspaanelista sekä Windowsin omasta ohjauspaneelista kaiuttimikseni 5.1 Surround.

Apua kaivataan kiiresti?

- Kiitos

PS. Ja tiedän että täällä on jo olemassa topicci koitin siitä saada apua irti muttei avautunut mulle oikein yhtään joten haluisin henkilökohtaista jelppiä. :)

2. WolferlMM

WolferlMM Member

Trophy Points:
    16
    Mulla oli logitechin 5.1-sarjan kanssa samaa ongelmaa. Asiaan tutustuttuani onnistuin winampilla "pakottamaan" mp3:set soimaan kaikista kajareista, mutta äänen laatu heikkeni todella paljon. Pelit toimii suoraan viidellä kaiuttimella + basso, mutta musiikkia kuuntelen vieläkin kahdella etukajarilla ja bassolla. Ilm. mp3:set ei taivu hyvin tohon 5.1-systeemiin. Näin mulla.

Share This Page