Moi! Olen ostamassa itselleni pelitietokonetta ja olen kasannut jo osatkin, mutta ennen tilausta haluaisin kysyä että voisiko tällä hinnalla saada paremmankin koneen. En aio ylikellotella. Kiitos kaikille jo etukäteen Prossu: Intel Pentium G4400 Näyttis: Gigabyte Geforce Gtx 1050 D5 2Gb gddr5 Muistit: Kingston 8gb (2x4gb) HyperXfury ddr4 2133mhz Emolevy: Asrock H110M-hds Kovalevy: Western Digital Blue 1tb Virtalähde:Seasonic eco 430w Kotelo: Fractal design core 1100 Jäähdytys: 1x Silentium sigma pro 120
Ois kai se mutta haluisin koneen mahollisimman äkkiä koska ollu jo 4kk ilman :/ ja oon kyl kuullu et saksas osat ois halpoi ja sillee
Pentium ei sovellu pelaamiseen, ja emolevy on niin surkea ettei oikein kannata prossupäivitystäkään suunnitella. Koppa https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...sk-rp/bitfenix-nova-atx-miditornikotelo-musta. Hyvä määrä tulossa joten tuskin pitkään viipyy.
En tiiä ku tosiaa suomesta meinasin tilata mutta onha se kyl käyny mieles et ei 2 ytimine kovi hyvä pelaamisee oo Pitää koota varmaa amd buildi sitte
Äkkiä kusti Saksastakin rojut polkasee. Kai sitä muutaman päivän voi odotella kun jo neljä kuukautta on pärjännyt.
Viikosta kahteen on omissa tilauksissa mennyt. Ei mitään valittamista. Tuo pakettiehdotus on Mindfactorystä https://www.mindfactory.de/. Se on luotettava firma. I3 ei taida mennä budjettiin, eikä sekään mikään peliprossu ole. Sitä paitsi fx-8320 on melkein samoissa hinnoissa ja tehoiltaan ihan eri luokkaa.
Kiitos erittäin paljon avusta! En tosiaan ole ikinä ennen koonnut konetta ja isäkin vain kerran niin tällaisista ammattilaisista on apua
Muuttelin tuota buildia vähä koska haluun pienikokosen koneen ja laitoin siihe fractal design core 1100 matX kotelon ja ASRock 970M Pro3 AMD 970 So.AM3+ Dual Channel DDR3 emolevyn
Huono ajatus. Tuolle kannalle ei ole olemassa kunnollista matx-levyä. Etkö mitenkään kestäis normaalikokoista?
Se ois toho pöyvälle kyllä liian iso Ei mulla emolevyllä oo sillee muuta välii kuha saa kaikki tarvittavat kii
Hyvä ois jos emolevy myöskin toimisi. Onko tarkoitus päivitellä konetta myöhemmin paremmaksi vai meneekö lopulta kokonaan uusiksi? Fm2+ kannalla voisi kasata matx-koppaan, mutta tuollainen neliydinprossu on parasta mitä siihen saa.