?????

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by peraX, Feb 14, 2003.

1. peraX

peraX Guest

oon niiku imuttanu leffan netist ja sit haluisin tehä siitä niiku vcd:n et voisin kattoo sitä dvd soittimella tai en tiiä vcd:n mut jonkun et voin kattoo ja milleen mun pitää se polttaa niiku esim nerol
    et data cd vai video cd

2. snapsix

snapsix Regular member

Trophy Points:
    26
    Jotta standalone DVD-soitin osaisi leffan toistaa, Nerolla pitää polttaa se asetuksella "Video-CD" tai "Super video-CD"

Neron uudelleenkoodaus ei ole mikään paras mahdollinen, joten jos leffa ei ole valmiiksi pakattu VideoCD tai SupervideoCD -muotoon, joudut sen ennen polttoa itse ensin tekemään jollakin ohjelmalla. Ohjeet tähän löytyy artikkelit-osiosta.

EDIT: Ainiin, ja jatkossa kannattaa panostaa tuohon aiheen asetteluun. Liuta kysymysmerkkejä ei anna oikein kuvaa ongelmastasi, eikä siten ole paras mahdollinen otsikko.

Last edited: Feb 14, 2003
  3. Portsu73

Portsu73 Guest

TMPGEnc on hyvä ohjelma muuttaa mpg muotoon. Netistä imetty ni aika varmasti avi. TMPGEnc ohjelmaan löytyy täältä paljo ohjeita, joita noudattamalla luulis tulevan hyvää laatua,jos verrataan neroon.

Share This Page