6 CD - 1 DVD Onko mahdollista?

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by E2K, Jun 16, 2009.

1. E2K

E2K Member

Trophy Points:
    11
    Mulla ois Unreal Tournament 04 6:lla CD:llä ja mä tahtoisin tehdä niistä yhden iso -formaatilla varustetun tiedoston, jotta sen voisi polttaa yhdelle DVD -levylle. Mitä softaa mun pitäisi käyttää? Ja saisiko vähän muutakin neuvoa?
    Kiitos!

2. E2K

E2K Member

Trophy Points:
    11
    Voisiko joku neuvoa?

3. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    Ensinnäkin voipi olla että tuossa pelissä on "jokin" suojaus joka estää varmuuskopioiden teon cd-levystä. Toiseksi en näe mitään järkeä tehdä yhtä iso-tiedostoa. Jotta tuo toimisi täytyisi mielestä jo editoida setup.exeä(/install.exeä) koska puututaan cd-rakenteeseen ja pelihän ei sitä tiedä.

Periaatteessa cd:t kopioidaan tiedostoineen eri hakemistoihin "cd1" jne. joista sitten tehdään 1 ISO-tiedosto, jossa kaikki hakemistot (cd1-6) esim. UltraISO-ohjelmalla. Sitten poltat sen ISO-tiedoston dvd:llä. Asennettaessa kun peli kysyy "missä cd2?" osoittat pelille dvd:llä olevan "cd2" kansion jne. aina kun kysyy eri cd:tä. TÄMÄ(kään) tuskin toimii, mutta... Ja ainakin tarvitset "systeemin" jotta peli EI vaadi tuota dvd:tä koneeseen aina kun pelaat, koska peli tuskin tajuaa hakea hakemistoa - se haluaa kyllä ihan cd:n.

Toinen tapa olisi tehdä jokaisesta cd:stä oma ISO-tiedosto, polttaa ne datana dvd:lle tyyliin "cd1.iso", "cd2.iso" jne. Sitten kun asentaa niin vaan kopioi kaikki iso-tiedostot kovalevylle, tekee niistä virtuaali asemia esim. daemontools softalla tai Virtual Clondriver softalla. Ja sitten asentaa pelit noilta virtuaaliasemilta.

Ehkä JOS pystyt tekemään varmuuskopioita niin tekisin (jos olisi PAKKO testata) tuolla "kaikki eri iso-tiedostoiksi" menetelmällä.

Share This Page