Olen yrittänyt noita kahta yhteen liittää, mutta ei oo onnistunut. Näyttö menne pimeeksi, kun liittää Dvi kaapelin kiinni ja TV:ssä on vain värikästä värinää. Mulla on käytössä Xp SP2 ajurit koneessa. En ole löytänyt sitä klooni juttua sieltä ATI:n näyttö valikosta. Saako tuota Dvi liitäntää toimiin vai pitääkö vaihtaa S-videoon. Mutta kun tuli hankittua tuo kaapelikin ja eikös se ole parempi liitäntä tuo Dvi? Kommentteja.
Niin toi näytönohjain on Radeon 9600 Sapphire Antlantis. Tuossa räpläsin asetuksia ja huomasin, että mulla 2. näyttönä tää monitori ja 1. näyttönä Plug and play monitori. Nyt kuitenkin näytön asetuksiin vaikuttaa se mitä tekee tohon 1:seen eli plug and play monitoriin. Yritin vaihtaa sitä , mutta eipä onnistunut näyttö levis vaan. Vaikuttaako tämä tuohon TV:n liittämiseen oneeseen?
Ei mulla oo valittavissa kuin tuo monitori, muut on harmaana ja ei mulla oo siinäkään noita vihreitä nappeja. Katoitko tota mun toista kysymystä, vaikuttako se asiaan? Siis jos mä paan johdon kiinni niin monitori menee pimeeksi. Ja vielä oisko noi ajurit sit vanhat. Ei hirmu vanhat oo päiväys 12.12.2003
Ja kaapelista vielä. Mulla on näytönohjaimessa ja TV:ssä DVI-I dual link liitin molemmissa. Kaapeli on DVI-D single link. Pitäis ne kyllä käydä, mutta kertokaahan jotka tiedätte.
Onko sekä DVI että VGA(SUB) kaapeli kiinni näytönohjaimessa kun käynnistät koneen? DVI on laadultaan parempi kuin s-video. Uusia ATI ajureita ja control panelia kokeillut?
Siis mulla oli DVI/DVI kaapeli. Lähetin sen takaisin ja tilasin S-video kaapelin, sitten uusi yritys. Noista ajureista pitikin kysyä, kun haluasin suomenkielisenä ja ei löytynyt kokonaista pakettia vaan sellainen missä oli kaikki osat erikseen. Mitä niistä pitää valita?
Control Panel ja Display Driver riittää. http://www.ati.com/support/driver.html (eli tuolta aluksi käyttöjärjestelmä, graphic driver ja radeon family)