6131 - Millä ihmeen asetuksilla videot näkymään?

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by Kaakatus, Dec 24, 2006.

1. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Trophy Points:
    46
    Olen viimein gigasen muistikortin saanut kapulaani ja päätimpä alkaa videoita testaamaan. Puhelimen näytön resohan on 320x240, mutta samalla resolla videota ei tueta. Tämä tarkoittaa myös sitä, että matalemmilla resoilla tulee kokoruudulla katsottaessa valkoiset palkit näytön reunoihin. Sitten suurempi ongelma: äänien synkkaus. Olen yrittänyt vääntää kaikilla mahdollisilla asetuksilla ja pakkaustavoilla (esim. xvid kelpaa kapulalle, jos vain tiedostopääte on .3gp) mutta ääni menee silti edellä. Samaa ongelmaa ei kuitenkaan itse kuvattujen videoiden kanssa ole. Millä asetuksilla porukka on yleensä ottaen saanut näissä kapuloissa videot toimimaan, niin että kehtaisi jotenkuten katsoakkin?

Edit: Kaikki formaatit testattu, .mp4 ja .3gp toimivat, mutta heikosti.

Last edited: Dec 24, 2006
  2. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Trophy Points:
    46
    Kertokaahan joku enemmän näistä tietävä, onko kumpikin yhtä raskaita, .mp4 ja .3gp jos ovat pakattu mpeg4sella. Loogiselta kuullostaisi, että olisi. Entäpä jos .3gp formaatti pakkaa xvid:iksi? Jotain eroa? Katselu kelvollisilla asetuksilla en ole saanut juurikaan mitään aikaiseksi. Ääni kiiruhtaa aina kuvan edelle.

Share This Page