6800 GS 512MB AGP (suljettu)

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by vinkkae, Jul 19, 2006.

1. vinkkae

vinkkae Regular member

Trophy Points:
    26
    GF 6800GS AGP 512MB GDDR3, oisko kyseisestä lankusta mihinkään kellotettuna tietenkin. Kun ilmeisesti hyvät kellotusmahdollisuudet. Mitä nyt olen muita topicceja lukenut niin pitäisi olla AGP-väylän yksi johtajakorteista :) ja ton sais vielä ~200 € hintaan.

Mitenkä verrattavissa esim. nykyiseen -6800XT tai 850XT tai jopa 7900GT ?

Vanhan ruoskan kohtalo alkaa olla takuupalautus, kun rupee noita virheitä ilmenee peleissä. =D

EDIT:

Niin ja mitenkäs piippujen avaus, vakiona löytyy 12

Last edited: Jul 19, 2006
  2. braide

braide Active member

Trophy Points:
    66
    ei pärjää x850xt:lle eikä todellakaa 7900gt:lle. AGP-ohaimista taitaa 5 parhaan joukkoon sijoittua jos nopeudesta puhutaan..
    mutta ei mielestäni oo enää järkeä panostaa yli 200e agp-ohjaimeen. agp-väylähän alkaa olla jo puoliksi haudassa ja tuo koneesikin alkaa olla jo menneen talvenlumia. tuolla prossulla ei melkeen pysty ees pelaamaan uusimpia pelejä.
    intelin conroet on saapuneet ja suorituskykyä ainaki testien puolesta löytyyy ja hintakaan esim.e6600- mallissa ei todellakaa oo mikää hirvittävä.
    itse en tuohon ostaisi enää uutta ohjainta, vaan laittaisin kokoonpano uusiksi:)
    tää siis mun mielipide mitä kannattais ja mitä ehkä ei

3. vinkkae

vinkkae Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, no tottahan tuo kyllä on että prossusta ei ole uusimmissa mätöissä enää mihinkään, joten turha tästä paremmaksi AGP-näyttistäkään enää parantaa. Suunnitelmissa on ollutkin iso päivitys vuodenvaihteessa tai hieman aikaisemmin, ehkä jopa Inteliin :)

4. Ryukage

Ryukage Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo ei todellakaan kannata panostaa enään AGP väylään...
    Itse ostin tuon vähä alti 300€, mutta tehot ei ollut lähelläkään sellaisia mitä odotin(allekirjoituksesta näkee pisteet ja kellotus).
    Nyt on suunnitelmissa uutta pci-e emoa(vissii asrockin emo jossa on pci-e JA agp väylä) + prossua + näyttistä kun tullut kesätöistä +2000€ säästöä.
    Niin ja siis palautin tuon näyttiksen ja sain rahani takaisin. ^^

Share This Page