Canal +:lta kaapattu elokuva ei menen kahteen osaan. Ei onnistunut ainakaan DVtool:lla eikä AIV & MPG splitterillä. Millä voisi yrittää ? Onko joku saanut jaettu yhtäsuuren ?
Kokeilin tuota TMPgencikkiä, ja onnistuhan se, ja suht nopeasti. Kortin (WinTV PVR 250) mukana on tällaine ohjelam kuin WinTV2000. Siinä olevat tallenusmuodot ovat seuraavat: MPEG1 VCD MPEG2 2,0MB/sec (Full D1) MPEG2 2,0MB/sec (Half D1) MPEG2 12,0MB/sec (Full D1) MPEG2 12,0MB/sec (CBR) DVD Standard Playatarate 8 Mb/sec,720x480,48kHz stereo DVD Long Playatar. 6,2 Mbits/sec ... DVD Extra Long Play: Datar. 4,4 Mbits/sec ... SVCD Standard Playatar. 2,5Mbits/sec,480x480 pixels Olen käyttänyt noita DVD tallennuksia. Muoto on mpg Aikaisemmin kun yritin DVToolilla, nopeus tippui lähes nollaan, mikä lie ollut vikana. Tänään se toimi ihan ok.
Mulla on tuo sama kortti, mä "pilkon" mainokset sun muut turhat sälät pois kortin mukana tulevalla Nanopeg 2.3 softalla, versiot 2.1 ja 2.2 eivät ole kovin luotettavia mutta tuo v2.3 jonka saa Hauppaugen sivuilta on toiminut hyvin. Noita "tallennusmuotoja" voi tallentaa lisää oman maun mukaan... mun kortin tehdasasetukset näyttävät olevan hieman toisenlaiset. Esim. tuo - DVD Standard Play: Video bitrate VBR 6400-8000,720x576,48kHz stereo